Gå til innhold

UFC 2009 Undisputed demo - Torsdag 23. april!


Anbefalte innlegg

Prøvde å skru vanskelighetsgraden opp et hakk her i går, og skal love dere at det ble mye mer utfordrende men samtidig veldig mye mer gøy og tilfredstillende å vinne!

Anbefales!

Gjorde sjølv dette, og satt igjen med samme kjensle så deg. Etter å ha satt opp vansklighetsgrada, var det utruleg mykje kjekkare å få til ein skikkelig knockout, eller submission siger.

 

Gledar meg stort til dette spelet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Da dumpet UFC 2009: Undisputed ned i postkassen! Bestilte fra megastorenorge.no, stort pluss for rask levering :) Spillet er så bra som jeg håpet, og bedre. Utrolig moro å lage sin egen fighter for så å prøve seg i UFC. Jeg ser for meg mange timer med god stemning her, gleder meg til å prøve det online!

Lenke til kommentar

Helt greit online.. Eneste negative er dog at du ikke kan spille ranked med kompiser (med mindre du finner dem ved flaks), men det er vel pga. juksing av rank ol.

 

Tror ikke alle fighterene er der heller, men det er det samma siden alle enten bruker Rashad, Rampage, Houston, Liddel eller han japse-Kickboxern:p

 

Kjipeste er når du virkelig dominerer en kamp med bra forsvar og gir my juling(Slow motion et par ganger), og så får motstanderen inn et flaksespark/slag hvor du går rett i bakken og KO:( Da blir jeg forbanna!

Lenke til kommentar

Virker som en grei online del. Er jo ikke så sjokkerende at folk bruker de mest kjente fighterne, men kan være litt kjedlig. Tipper det kommer flere ukjente etterhver som folk får trent opp egen fighter i careermode.

 

Kan skjønne at det er utrolig frustrerende ja, men det er jo det som er så kult med sporten. En fyr kan kontrolere kampen helt, men plutselig så får han seg en på tryne så er det ferdig :D

Lenke til kommentar
Helt greit online.. Eneste negative er dog at du ikke kan spille ranked med kompiser (med mindre du finner dem ved flaks), men det er vel pga. juksing av rank ol.

 

Tror ikke alle fighterene er der heller, men det er det samma siden alle enten bruker Rashad, Rampage, Houston, Liddel eller han japse-Kickboxern:p

 

Kjipeste er når du virkelig dominerer en kamp med bra forsvar og gir my juling(Slow motion et par ganger), og så får motstanderen inn et flaksespark/slag hvor du går rett i bakken og KO:( Da blir jeg forbanna!

 

Akkurat det der som trakk ned veldig mye til meg også. Greitnok det er jo på en måte realistisk men ikke i spillet her syns jeg siden alt går så mye raskere.

Spilte mot en kamerat flere ganger hvor jeg dominerte 99% av tiden så plutselig får han inn et lite slag som sender meg rett i bakken og kampen stoppes. Alt jeg har gjort har betydd ingenting .... grøss.

 

Tror det heller blir Fight Night enn dette.

Lenke til kommentar

Jeg veit ikke jeg, om man ser på helheten av en KO, så er det masse faktorer som spiller inn: Stamina, counterhit og sikkert også statsa til fighterne. Så om noen klarer det etter å vært underdog hele kampen så bryr det meg 0 om jeg var den som leda frem til KO'en. Det gjør meg bare mer gira på å få en rematch! ;)

 

Masse kamper i RL som har endt slik, så at det skjer i spillet er en god ting... Må være på tærne hele kampen til Goldberg sier: "IT IS ALL OVER!" hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...