Gå til innhold

UFC 2009 Undisputed demo - Torsdag 23. april!


Anbefalte innlegg

Kunne laget en sånn side men vet ikke om jeg tør. Kunne laget det mer fancy enn siden der. F.eks gjort noe helt nytt som at du får opp Avatar vs Avatar den og den datoen med kommentering for den kampen som brukerne kan gjøre på siden. Noe sånt jeg hadde sett for meg. Altså mer interaktivitet enn man vanligvis ser i kjedelige info laddere. Må se an kor populært spillet blir først. Kan jo være onlinedelen er helt bugget også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvde demoen i dag, og syntes den var bra! Kontrollsystemet var kanskje litt utdatert, skulle gjerne sett at de fornyet det slik som på f.eks skate. Ellers virket det som et godt gjennomført spill , og mange morsomme effekter. Eneste er jo at på replay ser man jo at hansken er langt fra hodet på en ordentlig "høyre". Trodde man måtte bli truffet for å spytte blod, og bli liggende nede? Jaja, kanskje kjøp? :)

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
For å få folk litt pumped til UFC 98; sjå denne videoen:

http://www.brickfist.com/5.Martial_Arts/46...h_Jardine_.html

 

Ein del spam og dritt på denne websida, men sjå videoen. Houston Alexander er heilt fantastisk! Gledar meg til å sjå han igjen i UFC 98, 23. mai!

 

Gledar meg meir og meir til spelet!

Er ikke det han fyren som liksom ble totalt EID i begynnelsen av en kamp? Tok liksom 10 sekunder så tapte han.

Lenke til kommentar
Noen som har lagt merke til at tåneglene til Chuck Liddell er svarte på spillet? :p

Jau, har og lagt merke til dette, hehe.

 

Er ikke det han fyren som liksom ble totalt EID i begynnelsen av en kamp? Tok liksom 10 sekunder så tapte han.
Jo, som alle andre, så går Houston Alexander og ned for telling dersom den andre utøvaren får ein god treff i kjaken eller i tempelet.

Kan ikkje slutte å like han berre fordi han har tapt nokre kampar. :-)

Lenke til kommentar

Koser meg med demoen fra tid til annen. Spiller alltid som han store sterke hvite fyren, slagene hans er sykt kraftige, selv om jeg en gang ble eid så hardt av han andre med et par spark til hodet og KO etter ca.. 20 sek? Føler at spillet er temmelig realistisk sånn sett ^^ Men det blir nok ikke noe kjøp med det første tenker jeg meg.

Lenke til kommentar

@Nich, eg har sjølv sett etter dette. Overraskar meg veldig at absoluttspill ikkje har spelet tilgjengeleg på websidene sine.

Får nok berre vente å sjå.

 

Men, kjempe nedtur! Houston Alexander har knukket hånda, og vil difor ikkje væra med på UFC 98 :-(

Lenke til kommentar

Er det ikke noen norske butikker som selger med Exclusive UFC 2009 Mini Strategy Guide som man får med hos play.com?

 

Snakket med en kompis på Gamestop og det hadde kommet opp på dataen der nå, så la av et der så jeg kan stikke å kjøpe det på releasedagen. 599kr var dog litt dyrt, men slik er det når jeg som regel handler spill på tilbud på play.com osv :p er heldigvis ikke slik at jeg er tvunget til å kjøpe det på Gamestop hvis jeg finner en bedre pris en annen plass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...