Gå til innhold

Dragon Age


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mage er jo lettere så hvis du har spilt på hard så vil du vel åpenbart føle det sånn skulle jeg tro.

 

Startet en female human warrior i går for å teste litt. Alle andre varianter enn mage er vanskeligere ut fra hva jeg er erfart så langt. Mest pga cone of cold som du kan få "med en gang" og som gjør alt så utrolig mye lettere.

Lenke til kommentar

Jeg spiller på hard. Er straks level 8 nå, og synes det ikke er spesielt vanskelig i det hele tatt opp til nå, men så pauser jeg jo nesten mer enn jeg spiller, og har slått av AI'en til gruppen min.

 

Så lenge man tar det med ro og bruker egenskapene til gruppen, så går det helt greit. Har faktisk ikke måttet loade enda....

 

Spiller med en dual wielding warrior også... som er eneste tank, så det kommer nok til å bli vanskeligere etterhvert. :p

Lenke til kommentar

Bør du ikke heller gå for Hard? Det er et stort hopp i mellom Normal og Hard, og fra Normal til Nightmare, tør jeg ikke engang tenke på :p

 

Men gå for mage, mye lettere enn de andre klassene. Gjerne gå for healer spesialisering, om du ikke har tenkt å plukke opp Wynne veldig raskt. En healer gjør helt sinnsyk forskjell på høyere vanskelighetsgrad.

Endret av Joakim Crichton
Lenke til kommentar

Jeg spiller på hard. Er straks level 8 nå, og synes det ikke er spesielt vanskelig i det hele tatt opp til nå, men så pauser jeg jo nesten mer enn jeg spiller, og har slått av AI'en til gruppen min.

 

Da er du vel nettopp ut av Lothering da? Jeg var i allefall nesten lvl 8 før jeg var ferdig der. Spillet er egentlig ganske lett, i allefall fram til da. Blir verre utover før du begynner å komme i 15+

Lenke til kommentar

Bør du ikke heller gå for Hard? Det er et stort hopp i mellom Normal og Hard, og fra Normal til Nightmare, tør jeg ikke engang tenke på :p

 

Hard er relativt lett det også. Startet på normal men skrudde opp til hard. Men når jeg spiller, spiller jeg på det jeg startet på. Eneste jeg skal gjøre er å loade litt tilbake før jeg valgte spesiliseringene mine. 10 min fra jeg savet. Hmm tror jeg kjører reaver og champion combo hvis det er mulighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...