Gå til innhold

Dragon Age


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde med dvergen selv, så er litt usikker, men har du utforsket hele greia? Siden det er to andre utganger enn den du kom inn, så hvis du ikke har funnet mer enn en så må du nok ha ham med, i alle fall for å finne veien.

 

ok! vel jeg har prøvd alt, når jeg går til de andre utgangene får jeg bare opp kartet og kan reise et nytt sted, men ikke videre. Har utforsket begge stedene for den saks skyld.

Lenke til kommentar

@Batabusa:Jepp! Men om du er heldig kan du kjøpe en bok som lar Morrigan bli healer!

 

@Akrabra: Er nok det!

Jeezes, blir å chugge nedpå med poitons som gal da, kjøpe masse elfroot i dalish-campen for så å reise til egen camp for flasker og de andre ingrediensene... Gah.

 

Kjapt spørsmål: Hvor mange kontinent er det i spillet? Begynner å bli ferdig med Ferelden, og skal snart til Orlais :s

Øh.. Det er bare Ferelden?

Lenke til kommentar

Andre som spiller på hard? Er warrior level 11 og flere av kampene er sykt vanskelige...

 

 

Hard er definitivt veien å gå om man er en erfaren rollespiller, alt annet blir en smule for lett. Må si at jeg frykter Nightmare litt etter å ha småstrevd litt på hard nå ;)

 

Visse bosskamper er brutale på hard om man ikke har riktige skills til alle karakterene sine:

 

 

Siste boss i mage tårnet var definitivt en håndfull når han begynte å spamme crushing prison på tanken min og samtidig denget løs på han. At jeg bestemte meg for å unngå å bruke Litany'en(? staving)man fikk tidligere som skulle gjøre boss kampen mer smud hjalp ikke akkurat på vanskelighetsgraden! Men ned gikk han etter 3 forsøk.

 

 

4 karakterer uten dispel er med andre ord rimelig vanskelig i en slik situasjon!

Endret av Onkel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...