Gå til innhold

Dragon Age


Anbefalte innlegg

Seriøst? Vel, får håpe de fikser patchen så den ikke ødelegger spillet snart, da.

 

Ødelegger spillet? Eneste jeg måtte var å lage en ny snarvei til launcheren... :huh:

 

 

Låser man opp duelist i menneskebyen (Begynner på D! :whistle: ) eller? Har vært alle andre steder så bare lurer på om jeg har misset det.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Fullførte fjerningen av demonen fra Connor i Redcliffe castle igår ved å drepe demonen og jeg må nesten få lov til å si at den scenen som utspiller seg etterpå der moren snakker med guttungen og deretter dreper han var fenomenalt bra laget med tanke på voice acting og stemning

 

Genialt!

 

 

Jeg redda guttungen med hjelp av blood magen som var i fangenskap, Morrigan ble sendt inn i The Fade for å konfrontere demonen, noe hun ikke satte spesielt pris på. Mora døde for at sønnen skulle få leve. Alistair var rimelig pissed på meg etterpå for at jeg hadde brukt blood magic, mista masse respekt... :S

 

Lenke til kommentar

Håper det kommer en mod med mulighet for å "respecce" følget ditt. Er perfeksjonist, så er litt irriterende at jeg vet at de i partyet ikke optimalt utrustet for å slakte darkspawn! :(

Jeg har selv tatt noen dumme valg og dette hadde vært fint. Ikke noe som ødelegger for meg veldig men hadde vært kjekt.

 

Apropos ting som er kjekt, hva er mest effektive måten å få tak i potions på?. Spiller bare på normal men syntes jeg nesten dør konstant og bruker potions så raskt at jeg alltid er tom!.

Lenke til kommentar

Håper det kommer en mod med mulighet for å "respecce" følget ditt. Er perfeksjonist, så er litt irriterende at jeg vet at de i partyet ikke optimalt utrustet for å slakte darkspawn! :(

Jeg har selv tatt noen dumme valg og dette hadde vært fint. Ikke noe som ødelegger for meg veldig men hadde vært kjekt.

 

Apropos ting som er kjekt, hva er mest effektive måten å få tak i potions på?. Spiller bare på normal men syntes jeg nesten dør konstant og bruker potions så raskt at jeg alltid er tom!.

 

Skaff deg herbalism (mener morrigan og wynne har rank1 i det fra start), å ha wynne i party som healer er jo heller ikke en dårlig ide.

 

 

recipes for vanlig health w/e de kaller det i spillet kan skaffes gratis i tavern når man holder på med å ruste opp redcliffe for kamp. Bare intimidate sjefen ut så gir servitøren deg all han hadde gratis.

 

 

Kan også begynne å planlegge hvordan du skal gå fram slik at folk ikke dør hele tiden, selvom de fikset ned vanskelighetsgraden på normal så krever det enda litt taktikk og ikke "keke zergrush" hele veien. :rolleyes:

Endret av Draift
Lenke til kommentar

Slutten av Anvil of the void spoilar!

 

ARrrgh, kommet meg inn til "Anvil of the void"... Er tom for healing herbs og blir dermed SLAKTET, uansett hva jeg velger :( Helt umulig for meg å drepe alle de goleme i tillegg til dvergedama. Noen gode tips? Hakke før jeg leter etter cheats nå, finner ingen god måte å drepe de på, har forresten golemene noen weakness?

 

Lenke til kommentar

Sett det ned til easy, hadde ingen potions igjen jeg heller, og Morrigan hadde kun en Heal spell!

Ooooh, da ble ting lettere, men fikk bossen ned til liek 5% helse, men hun har en dot som drepte meg først

:( Ikke motiverende.

Rett og slett dårlig spilldesign. Må kunne gi spilleren sjanse til å rekuperere etter to bosser, men NEI.

Endret av Batabusa
Lenke til kommentar

 

Fullførte fjerningen av demonen fra Connor i Redcliffe castle igår ved å drepe demonen og jeg må nesten få lov til å si at den scenen som utspiller seg etterpå der moren snakker med guttungen og deretter dreper han var fenomenalt bra laget med tanke på voice acting og stemning

 

Genialt!

 

 

Jeg redda guttungen med hjelp av blood magen som var i fangenskap, Morrigan ble sendt inn i The Fade for å konfrontere demonen, noe hun ikke satte spesielt pris på. Mora døde for at sønnen skulle få leve. Alistair var rimelig pissed på meg etterpå for at jeg hadde brukt blood magic, mista masse respekt... :S

 

 

 

Jeg dro til Mage Tower og henta flere mager (Jeg var også mage) og da fikk jeg velge hvem som skulle gå inn i faden, så ingen ble drept og Alistar ble skikelig glad! lurer på om det er flere måter å gjøre queste på?

 

Endret av ThaBuG
Lenke til kommentar

Jeg drepte den dumme ungen i redcliffe bare for at den stygge mora skulle bli lei seg, noe hun ble :D Dette var på andre gjennomspilling da, ville ikke ta noen sjanser føste gang, så nå bare er jeg drittsekk mot alle, er ganske gøy og Morrigan liker det meste av det :p

 

Rest har jeg aldri brukt eller hørt om, ikke orka å sette meg inn i healing heller, bare hauger med potions xD

Lenke til kommentar

Lurer på en ting. Jeg har en del quests som jeg har fått i redcliffe i tillegg til å gå inn i slottet. Vis jeg går inn og fullfører slottet, vil jeg da kunne gå til landsbyen igjen og fullføre di andre sidequestene? I begynnelsen ble den skogen stengt vis man gjorde ferdig main questet og man kunne ikke gå tilbake og gjøre ferdig sidequestene man hadde.

Lenke til kommentar

Lurer på en ting. Jeg har en del quests som jeg har fått i redcliffe i tillegg til å gå inn i slottet. Vis jeg går inn og fullfører slottet, vil jeg da kunne gå til landsbyen igjen og fullføre di andre sidequestene? I begynnelsen ble den skogen stengt vis man gjorde ferdig main questet og man kunne ikke gå tilbake og gjøre ferdig sidequestene man hadde.

 

Redcliffe er åpen etter du har drept/lekt eksorsisten på guttevalpen, så kan trygt gå inn å slakte ham. Anbefaler slakt.

 

PS. jeg liker ikke unger :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...