Gå til innhold

Dragon Age


Anbefalte innlegg

http://social.biowar.../8/index/114380

 

Jeg vil anbefale alle å ikke installere Toolsetet til spillet. Hvis du leker litt rundt der er det veldig stor sjanse (selv om du vet hva du gjør) at en av spillfolderene blir endret, og hele spillet klikker, og du kan ikke bruke saven din lengre (kommer sikkert en fix snart).

 

Auch=P

Har lastet ned og installert, men ikke tatt meg tid til å rote med det enda. Kanskje drøye det litt da... =P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var man igjennom spillet for første gang... Hmm, må installere den DLC-saken og starte på nytt da? Kanskje spille på hard istedet for normal. For på tross av at jeg aldri hadde healer så hadde man penger nok til å kjøpe inn ingredienser til en latterlig mengde potions :p (brukte ca. 56 lesser healthskit og en 10 av den "vanlige").

 

Men uansett, lvla bare til 19 og tok ikke på nært så mange side-quests som jeg ville. (dog alle char. questene og litt på hvert chantry og mage-guild).

Lenke til kommentar

Dette er kunn for folk som har fullført spillet, eller spilt forbi the landsmeet.

 

 

Hvordan i helvete satan defeater jeg logaihn eller hva enn i duell om at Alistair skal bli konge, det går jo ikke hva enn character jeg bruker, har få pots og en healer kan jo ikke akkurat kille han, og han gjør syk syk syk dmg.! og ja jeg har faktisk skrudd ned på easy, noen tips?

 

Lenke til kommentar

Dette er kunn for folk som har fullført spillet, eller spilt forbi the landsmeet.

 

 

Hvordan i helvete satan defeater jeg logaihn eller hva enn i duell om at Alistair skal bli konge, det går jo ikke hva enn character jeg bruker, har få pots og en healer kan jo ikke akkurat kille han, og han gjør syk syk syk dmg.! og ja jeg har faktisk skrudd ned på easy, noen tips?

 

Hæh? Trengte ikke drikke en eneste healing pot. engang. Var jo den letteste bosskampen i hele spillet? O,o

Skaff deg bedre gear :p

Lenke til kommentar

Eg fekk spelet i går, og lagde meg ein Human Warrior. Spelte i ca. 8 timer, på easy, riktignok. Eg har derimot eit lite problem med at ingen i partyet mitt liker meg... Eg har -2 med Alistair, -13 med Morrigan og 0 med Zevran (fekk han nettopp, though). Eg sliter også med å bruke Rogue skikkeleg, så eg vurderer å bytte Zevran ut med Sten. Så skal eg også prøve å snakke litt med folka, for å få relations opp, og manøvrere litt betre i dialogane.

Lenke til kommentar

Når jeg holder på med quests og så videre, og får valg så gjør jeg det jeg synes er "rett", og bryr meg lite om jeg får minus eller pluss. Men, når jeg er i campen sier jeg alltid bare det som får dem til å bli glade osv :p Har for tiden veldig høy "rating" med Leliana, Shale og Zevran. Morrigan og Wynne har jeg god rating med, og Alistair har jeg ikke så veldig god.

 

Sten har jeg -7 rating hos. De gangene jeg kunne snakke med han fikk han bare minus, og nå er det ingen alternativer jeg kan spørre han om :(

 

Hunden er selvfølgelig på 100!

Lenke til kommentar

Zevran er en hore (og han la an på karakteren min), så han drepte jeg. Regner med subclassen hans er Assassin, og da er Leliana mer nyttig. Siden jeg spiller mage selv, trenger jeg ikke ha med Morrigan. Så det er meg, Alistair, Sten og Leliana. Leliana blir glad bare man gjør sånne enkle sidequests som de andre ikke bryr seg om (redd en random jente mens du likevel massakrerer alt i slottet, osv.), Alistair er stort sett fornøyd så lenge man iallefall spør om de snille måtene å gjøre ting på før man gjør det som er enklest og mest kynisk, og snakker litt med ham om ting i blant. Sten er glad så lenge man gjør nevnte kyniske ting, og bryr seg ikke om man undersøker andre muligheter så lenge man til slutt gjør det på den lette (og ofte brutale) måten. Han sutrer litt når man gjør omfattende sidequests (som å redde Redcliffe Village), men det kan man rette opp gjennom å denge ham litt i blant. Alle er såre fornøyde - til og med Morrigan, som jeg bare snakker med i campen for å unngå å fornærme de sosialdarwinistike overbevisningene hennes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...