Joananas Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 Ser på Death Note, Code Geass og Elfen Lied akkurat nå! Liker alle svært godt, men Death Note er favoritten. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 Har sett death note, likte ikke animeen i det hele tatt. Likte bedre gintama sin parodi på den: En av de bedre episodene av gintama. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 Virker kanskje litt teit, men er veldig glad i Love Hina serien Og seff Death Note! Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 Mange jeg kjenner har faktisk sett Love Hina, gutter også så det er vel ikke noe å skamme seg over Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 Jeg må si jeg skammer meg etter å ha glemt å nevne Evangelion ., Death note er jo også konge! Har faktisk kjøpt alle i mangaform(På engelsk selvfølgelig ) Jeg skjønner ærlig talt ikke hva som er bedre med manga på engelsk. Når originalspråket er japansk, er det ikke noe i veien for at norske oversettelser skal være like gode som engelske? Som så mange allerede har sagt trenger ikke manga være bedre på engelsk, men jeg kjøpte death note mangaen på norsk etter at jeg hadde lest den engelske og jeg syntes ikke den var like bra i det hele tatt. Jeg syns enkelt og greit språkbruken og utrykkene ble mye bedre på engelsk og den virket mer gjennomarbeidet. Som dere kansksje har sett var det en liten kampanje om death note i norge for en stund siden, og jeg tror oversettelsen ble laget for å nå en større målgruppe. Jeg likte det rett og slett ikke, men det er min mening Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 Jeg har sett Naruto og Death Note. Pokemon og Digimon regnes vel også som anime, så har sett de også. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 Mange jeg kjenner har faktisk sett Love Hina, gutter også så det er vel ikke noe å skamme seg over Er egentlig litt usikker på hva målgruppen er, tror det er gutter pga litt lettkledde damer og er en mann som har skrevet det. Men litt vanskelig å vite Lenke til kommentar
Malactica Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Mange jeg kjenner har faktisk sett Love Hina, gutter også så det er vel ikke noe å skamme seg over Er egentlig litt usikker på hva målgruppen er, tror det er gutter pga litt lettkledde damer og er en mann som har skrevet det. Men litt vanskelig å vite jeg har faktisk hele boxsettet til serien, og jeg har hørt de lager en remake som skal gjøre den mer riktik opp mot manga serien gleder meg :rolleyes Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 jeg har faktisk hele boxsettet til serien, og jeg har hørt de lager en remake som skal gjøre den mer riktik opp mot manga serien gleder meg :rolleyes Har hele bok-serien og den første DVD'en. Syntes ikke tv-serien var så bra iforhold til bøkene, men blir morsomt å se hva de klarer nå, ja . Kjempe bra Death Note parodi Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 litt småreklamasjon, men folkens.. skaff dere profiler på myanimelist dotnet du lager en flott liste over anime og manga du har sett,vil se, ser og ikke vil se osv.. flott side (might be addictive) Min Mangaliste min animeliste Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Vet ikke om det bare er meg, men jeg har sett alle de seriene/filmene på listen din og mer til. De jeg nettopp har sett på er Death Note, Fulmetal Alchemist, Ergo Proxy, Elfen Lied og Pokemon + enda flere. Er kanskje litt over gjennomsnittet interessert. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Så Resident Evil Degeneration igår kveld. Elsker slike anime filmer. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 En kamerat jeg har truffet på studiet mitt (informasjonsvitenskap) har overtalt meg til å begynne å se på anime. Ikke at det trengtes mye overtalingen. Fra før av hadde jeg egentlig bare sett Hellsing (Den første serien, ikke den nye), men jeg er veldig glad i Miyazaki og Studio Gihbli-filmene samt japansk kultur. Så da tenkte jeg at det kanskje var verdt å se på noen anime-serier. Har nå begynt å se på Cowboy Bebop. Kjempeartig sci-fi anime om bountyhuntere (i hovedfokus Spike og Jet). Mye artig humor, artige fight-scener og stilige animasjoner. For å være fra 1998 (omtrentlig) er bildekvaliteten ganske ok. Har sett de 6 første episodene nå tror jeg. Om det ikke var syv eller åtte. Så får jeg etterhvert finne ut hvilken anime jeg skal se etterpå. Finnes jo en god del å ta av. Kanskje jeg skal se den nye Hellsing-serien. Eventuelt begynne på en av de store (Naruto, One Piece etc). Lenke til kommentar
xXZorroZorXx Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Anbefaler Naruto sterkt ja. Frelste hvertfall meg Har nylig begynt med Fullmetal Alchemist (nye serien), Koukaku No Regios og 07-Ghost (skal se første ep. når jeg kommer hjem i dag). I tillegg leser jeg mangaen av Naruto og delvis One Piece. Skal lese ferdig One Piece når jeg er "ferdig" med Naruto. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Så på ganske mye anime før, men plutselig slutt jeg og that was that. Anbefaler Naruto und Dragonball. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 (endret) edit: hadde posta den lengre oppe ser ferdig ddeath note til onsdag Endret 20. april 2009 av Svenning Lenke til kommentar
Malactica Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 bestillte nettopp hele sesong 1 av fullmetal alchemist og hele elfen lied gleder meg som en unge Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 bestillte nettopp hele sesong 1 av fullmetal alchemist og hele elfen lied gleder meg som en unge Du vil elske elfen lied Lenke til kommentar
Malactica Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 har sett hele før, men vil gjerne se den i høy kvalitet på tvn. og jeg vet den er konge B) Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 bestillte nettopp hele sesong 1 av fullmetal alchemist og hele elfen lied gleder meg som en unge Du vil elske elfen lied Offor er alle så glade i Elfen Lied egentlig? Eneste jeg kan huske som var bra var tits + drapene i episode 1 og når hu lille dritten ble partert av de usynlige armene senere ut i serien . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå