Gå til innhold

Anime & Manga Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg må si jeg skammer meg etter å ha glemt å nevne Evangelion :(., Death note er jo også konge! Har faktisk kjøpt alle i mangaform(På engelsk selvfølgelig ;))

 

Jeg skjønner ærlig talt ikke hva som er bedre med manga på engelsk. Når originalspråket er japansk, er det ikke noe i veien for at norske oversettelser skal være like gode som engelske?

Norsk er bare teit å lese som

Lenke til kommentar
Jeg må si jeg skammer meg etter å ha glemt å nevne Evangelion :(., Death note er jo også konge! Har faktisk kjøpt alle i mangaform(På engelsk selvfølgelig ;))

 

Jeg skjønner ærlig talt ikke hva som er bedre med manga på engelsk. Når originalspråket er japansk, er det ikke noe i veien for at norske oversettelser skal være like gode som engelske?

Norsk er bare teit å lese som

De har ofte flere og bedre folk til og oversette fra Japansk til Engelsk.

Lenke til kommentar
Jeg så nettop NGEvangelion, den var ganske bra. Nå skal jeg se filmene, men hva er greia med Evangelion 1.01/1.11?

 

Du kan vel si at filmene er gjennskapt av samme gjeng med nye spesialeffekter og en drøss med nye scener.. Tenk deg at det er "Directors Remastered Edition Cut"

 

EDIT: Trur dem vant japans "lifetime achivement award" eller nåt sånt..

Endret av Basso
Lenke til kommentar
Det er morsomt hvor mange mennesker som ikke er i stand til å skjønne symbolske bilder/meldinger, selv når får dem slengt rett opp I fjeset <.<

 

 

 

Naruto = Cancer

 

 

Double?

 

Jeg takler ikke å se Naruto mer... Tok pause etter fillers.. startet igjenn.. ga opp.. så litt av den nye serien.. så ga jeg totalt opp å sa til meg selv at jeg aldri skal se det der igjenn :lol:

Lenke til kommentar
Det er morsomt hvor mange mennesker som ikke er i stand til å skjønne symbolske bilder/meldinger, selv når får dem slengt rett opp I fjeset <.<

 

 

 

Naruto = Cancer

 

 

Double?

 

Jeg takler ikke å se Naruto mer... Tok pause etter fillers.. startet igjenn.. ga opp.. så litt av den nye serien.. så ga jeg totalt opp å sa til meg selv at jeg aldri skal se det der igjenn :lol:

 

 

Du fortalte nesten min egen historie, bare at jeg ville lagt til mer hat og fordervelse.

 

 

Oh btw, hvor lenge har du spilt eve?

Lenke til kommentar

Naruto var bra og spennende i starten.. Nå er det blitt mer og mer barnevennlig og jeg ga totalt opp etter å ha sett en gruppe bli banka opp imens de jamret seg før Rock Lee slo hardt til dem så de fløy langt unna og blinket i horisonten i kjent team rocket stil <_<! Det sved hardt å se en serie jeg elsket totalt før bare forsvinne sakte.

Lenke til kommentar
Det er morsomt hvor mange mennesker som ikke er i stand til å skjønne symbolske bilder/meldinger, selv når får dem slengt rett opp I fjeset <.<

 

 

 

Naruto = Cancer

 

 

Double?

 

Jeg takler ikke å se Naruto mer... Tok pause etter fillers.. startet igjenn.. ga opp.. så litt av den nye serien.. så ga jeg totalt opp å sa til meg selv at jeg aldri skal se det der igjenn :lol:

 

 

Du fortalte nesten min egen historie, bare at jeg ville lagt til mer hat og fordervelse.

 

 

Oh btw, hvor lenge har du spilt eve?

Jeg måtte jo være litt sivlisert så ikke eventuelle narutofans blir såret :)

 

Har spilt eve i... husker ikke.. X år / 12.5m SP? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...