Gå til innhold

Jak og Daxter er tilbake


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samme utvikleren som ga ut Secret Agent Clank og Ratchet & Clank: Size Matters til PSP og PS2. Syntes ikke noen av disse traff særlig bra og ser ikke akkurat frem til at de skal prøve seg på Jak & Daxter. Nei, la oss håpe Naughty Dog tar seg av sakene selv og gir ut ett nytt spill i serien til PS3 når de er ferdige med Uncharted 2.

Lenke til kommentar

jeg synes nå at grafikken ikke ser spesielt god ut på de få bildene som er av spillet. hvis ikke dette er en meget tidlig versjon da...

Men en annen ting folkens!, Har naughty dog gitt andre selskaper lov til å bruke dems sin spill serie å la de utvikle flere spill til serien? trudde sånne selskaper kunne bestemme sånne ting selv? og jeg har ikke hørt noe om at naughty dog har gitt fra seg jak and daxter serien? Og etter det jeg husker så har naughty dog presidenten selv sagt at de mest sannsylig vil forsette med serien på ps3 etter at uncharted 2 er ferdig. dem sa iallefall noe sånnt noe etter at dem var ferdig med uncahrted: drakes fortune. De var bare ikke sikkere på hvem av seriene de ville starte på først.

 

rett meg hvis jeg tar feil! :)

Lenke til kommentar

Det var da svært merkelig at ikke Naughty Dog tok dette selv...! Enig med poster som stusser over samme - har de solgt ut rettighetene? Mener personlig at Jak& Daxter: the precursor legacy - altså eneren - er et av tidenes beste platformspill. De to oppfølgerne gikk litt for mye i retning av masse utstyr, våpen og dilldall, serien ble for mørk og skyteglad i mine øyne. Skeptisk.

Lenke til kommentar
Det var da svært merkelig at ikke Naughty Dog tok dette selv...! Enig med poster som stusser over samme - har de solgt ut rettighetene? Mener personlig at Jak& Daxter: the precursor legacy - altså eneren - er et av tidenes beste platformspill. De to oppfølgerne gikk litt for mye i retning av masse utstyr, våpen og dilldall, serien ble for mørk og skyteglad i mine øyne. Skeptisk.

 

Enig, The precursor legacy er en geni strek:) fantastisk spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...