Gå til innhold

Edda Media saksøker Gamer.no?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HCG; det er garantert to sider av samme sak! Ikke kom med sånne innlegg uten å ha noe vettugt å si - Edda, er en knallgruppe, selv om vi er uenige med mange av valgene de har foretatt seg. Men, for begge parter, så er vel all reklame god reklame. Og sånn sett er det jo nesten positivt. Nei, Gamer, stå på! Dere har (såvidt vi vet ;) ) retten på deres side! Keep at it! :)

Lenke til kommentar

Second det. Er så godt som aldri innom Diskusjon.no lenger, for uansett hvor greie mobil/datadelene av forumet er, så er det spilldelen som lokket meg dit. Har ikke følt noen savn siden jeg migrerte hit; tvert imot. Her er det egentlig et idet hele tatt greiere community - føler nå jeg! :)

Lenke til kommentar

Hehe, Edda Media gjør det igjen :)

Men kan ikke si jeg er så sjokkert, når Gamer.no og EM splittet så mistet de jo hele spilldelen sin. Og denne spilldelen er jo godt kjent som en god spillside, og var jo nylig nominert til en pris.

 

Gamer.no har vel dette under full kontroll ser det ut som, så tror ikke Edda Media får noe ut av dette her.

Men skulle det nå ikke gå sånn, så er det vel ikke så mye værre enn å skifte Domenenavn?

Lenke til kommentar

Hei :)

 

Mens jeg er helt sikker på at Gamer.no setter pris på hvor glade dere er i siden og redaksjonen - og de samtidig er åpen for konstruktiv kritikk - ønsker ikke Gamer.no at dere har aksjoner eller at dere selv opptrer urettferdig eller svært lite voksent overfor Diskusjon.no, Spillverket.no og/eller Edda Media.

 

Dere er naturligvis i deres fulle rett til å være frustrerte på hvordan Edda Media og/eller Gamer.no har behandlet denne splittelsen og samtidig få skrevet hvordan dere opplever det hele. Men det skal gjøres på langt mer konstruktive og voksne måter enn å la det gå utover for eksempel Diskusjon.no som ikke har noe med splittelsen å gjøre.

 

Jeg skriver dette med bakgrunn i et tidligere blogginnlegg fra Gamer.no: Legg bort stridsøksa

Lenke til kommentar
- Edda, er en knallgruppe...
Mener du virkelig det, eller prøver du bare å være diplomatisk?

 

I mine øyne er Edda en gruppe med kyniske businessfolk med en veldig lav terskel for å komme med usannheter(aka løgn).

Ref:

Haug bestrider dette, og sier at Gamer og Mediehuset Digital må ha skriftlig samtykke fra dem om de vil bruke domenenavnet inntil partene har kommet til en enighet.

 

- Vårt samarbeid må oppløses og partene må bli enige om hvordan dette skal drives videre først. Derfor ble vi sjokkert når noen nå har valgt å bruke domenenavnet videre. Dette eier vi en halvdel av, sier Haug til Journalisten.no.

Lenke til kommentar
- Edda, er en knallgruppe...
Mener du virkelig det, eller prøver du bare å være diplomatisk?

Jeg prøver utelukkende å være diplomatisk. Jeg har ingen forhold til Edda annet enn at jeg har vært en ivrig bruker av det tidligere HW-nettverket; men jeg er overbevist over at det er to sider i denne saken. Missliker situasjoner hvor jeg bare er presentert halve historien, og nekter å ta et større standpunkt enn å være på Gamer.no's side før jeg har hørt Edda's versjon av saken.

Endret av Laland
typo
Lenke til kommentar

@lolidude: Jeg minner om mitt innlegg lenger opp og bloggposten til Gamer.no.

 

Jeg ser forresten ikke helt sensuren? Det står fortsatt skrevet "EDDA MEDIA SUGER HARDT" i signatur og under interesser. I signatur ble skriftstørrelsen satt ned fordi den høye skriftstørrelsen du brukte bryter med Diskusjon.no sine retningslinjer. Meningen din har ikke blitt redigert bort. Du får fortsatt gjort det klinkende klart hva du mener om Edda Media. Forskjellen er at du i stedet for å ha det i samtlige felt i profilen din, nå "bare" har det i to. Alle disse feltene det er fjernet fra er felter hvor det overhodet ikke er relevant å skrive din mening. Det brøt med bruken de profilfeltene er til for. Jeg er sikker på at du ikke ville skrevet "JEG ELSKER GAMER.NO" ved MSN-feltet ditt her på dette forumet - og om det blir gjort og oppdaget vil det uantsett bli fjernet det og. Profilfeltene skal brukes til det de er ment til.

 

Det er med andre ord ingen sensur, meningen din er der fortsatt.

 

(For ordens skyld; det var ikke jeg som modererte deg på Diskusjon.no)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...