Gå til innhold

Her er Gullstikka-vinnerne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om de hadde hatt en pris for årets store skuffelse, så syntes jeg GTA IV burde fått den prisen. Jeg har ihvertfall ikke blitt så skuffet over et spill på flere år.

 

Synd at ikke Gamer vant, men denne Gullstikka er jo tydeligvis helt ute å kjøre.

Lenke til kommentar

Årets spill:

 

Fallout 3

Grand Theft Auto IV

LittleBigPlanet

Metal Gear Solid 4

 

Er så utroooooolig uenig med denne. GTA4 var bra, men kan på ingen som helst måte måle seg med MGS.

I tillegg syntes jeg kategoriene var helt teit satt opp, mange spill som ikke passet i sjangerene de var listet opp i.

Det er nå hvertfall min mening :)

Endret av The Very End
Lenke til kommentar

Jeg så på nesten hele shwet, og det er noe jeg komemr til å se tilbake på med ett smil. ikek på grunn av det gode innholdet og morsomme vitsene, men heller det motsatte. Det er det motsatte av prestisje når man gir en ubetydelig lite omtalt pris i et ubetydelig lite omtalt show. Alt virket improvisert og det virket særdeles dårlig planlagt.

 

Kommer aldri til å glemme den flaue stillheten som alltid lå over publikum.

Lenke til kommentar

Saken er at det er ikke engang like mye prestisje rundt denne utdelingen en rundt Gamespot, IGN og Gametrailer sine utdelinger. Vil til og med tørre å påstå at disse er mer stas og både være med i og å vinne i enn lille Gullstikka. Er jo ingenting rundt Gullstikka som tilsier i det hele tatt at dette er noe man vil vinne. Man drar dit for gratis champagne.

Lenke til kommentar

Har ikke sett sendingen enda, men er den like surrete som ifjor står jeg over. Og det at dere ikke kan være årets spillside - og Gamereactor vinner, er forbi min forståelse. Og Spillegal.no har jeg ikke hørt om før nå.. Nei, til alle andre brukere av dette forumet; Skal vi gjøre forum.gamer.no til årets community, og Gamer.no til årets spillmedie? tror vi kunne klart det ganske bra! På èn månede har Gamer.no fått nesten 2500 medlemmer! Hvis det øker like mye ut året skal det bli tredve tusen! (lite sannsynlig, men hey, vi kan jo gjøre hva vi kan!)

Lenke til kommentar

gikk inn på gamereactor i dag. ble møtt av en helsides "splash" som fortalte meg at max payne har kommet på bluray. "dette er en reklame, fortsett til gamereactor" wtf? makan til drit. bladet deres er ok å ta med seg og lese på frokostbordet etc da. det skal de ha. blir nok aldri en fast leser av de nei...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...