Gå til innhold

Den "store" achievement-tråden


Erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var ikke helt sikker på hvor jeg skulle poste dette, men:

 

Er det mulig å legge alle poengene du har fått på andre profiler over til EN profil?

Ikke til èn xbox live profil nei, men hvis du vil vise alle achievementene til xbox live, steam, og wow konto dine, på en på en og samme profil/nettside, representert med statistikk på for eksempel hvor skjelne dem er, så ta en titt her:

http://www.giantbomb.com/profile/gormers/games/

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

0Dc8P2Nl.jpg Avid Inventor 10

Successfully invent at least 100 items.

Use the "U-Invent" machines to make 100 items. You do not have to pick them up. To get extra items for inventions, simply return to previous levels. The enemies will respawn and you will be able to kill them and loot them again.

 

00000003.jpg Brass Balls 100

Complete the game on Hard difficulty without using a Vita-Chamber

 

Er glad for at jeg fikk avid inventor rett før siste boss, hadde vært irriterende om måtte gå rundt å samle på ting og tang.

Lenke til kommentar

Er nok mest stolt av en achievement jeg har fra Bioshock. Ikke fordi at den var spesielt vanskelig å få, men på grunn av måten jeg fikk den på.

 

Er en hidden achievement:

 

04CLiGJhbC9DCBoEGlxTVkQ4L2FjaC8wLzI3AAAAAOfn5-yKhtM=.jpg

Irony

The player has taken a picture of Sander Cohen's corpse 10G_Icon_External.gif

 

Hadde nettopp blitt ferdig med Cohen's Masterpiece, når jeg ble nysgjerrig på hva som var i den låste kista, han ikke ville gi meg nøkkelen til. Jeg tenkte meg at han hadde nøkkelen på seg, men før jeg angrep han trodde jeg at det var mulig å ta et bilde for å finne hans svakheter. Det var det ikke, men jeg angrep ham likevel. Etter at jeg hadde drept ham, tok jeg bilde av ham igjen for moro skyld, så viste det seg at nettopp det var en achievement. Jeg lo godt når jeg så hva achievementen het.

 

Lenke til kommentar

Er nok mest stolt av en achievement jeg har fra Bioshock. Ikke fordi at den var spesielt vanskelig å få, men på grunn av måten jeg fikk den på.

 

Er en hidden achievement:

 

04CLiGJhbC9DCBoEGlxTVkQ4L2FjaC8wLzI3AAAAAOfn5-yKhtM=.jpg

Irony

The player has taken a picture of Sander Cohen's corpse 10G_Icon_External.gif

 

Hadde nettopp blitt ferdig med Cohen's Masterpiece, når jeg ble nysgjerrig på hva som var i den låste kista, han ikke ville gi meg nøkkelen til. Jeg tenkte meg at han hadde nøkkelen på seg, men før jeg angrep han trodde jeg at det var mulig å ta et bilde for å finne hans svakheter. Det var det ikke, men jeg angrep ham likevel. Etter at jeg hadde drept ham, tok jeg bilde av ham igjen for moro skyld, så viste det seg at nettopp det var en achievement. Jeg lo godt når jeg så hva achievementen het.

 

 

Du er klar over at det er 2 achievements du ikke får muligheten til å ta nå? :p

Lenke til kommentar

Da var alle achievementene i The Lost and The Damned tatt. Har også tatt alle jeg gidder i det originale GTA4 og The Ballad of Gay Tony. Gjenstår fremdeles 530 poeng i det spillet (970/1500), men jeg orker ikke tanken på å få 100% i alle TBOGT oppdragene og å tulle med GTA4 sin multiplayerdel.

 

De to achievementene jeg tok i kveld (Get Good Wood og Full Chat) gav meg iallefall de 120 poengene jeg trengte for å komme meg over 40.000 grensa og jeg hviler nå på 40.020 poeng. Endelig kan jeg begynne på Halo Wars.

Lenke til kommentar

14CLiGJhbC8wFQUcXFBRGEU3L2FjaC8wL0QAAAAA5+fn+G279Q==.jpg

A Trusted Ally 20G

Complete 49 faction missions.

 

1oCLiGJhbC9HCxoDG1tTVkU3L2FjaC8wLzEzAAAAAOfn5-mhFyI=.jpg

Up to the Challenge 2 20G

Complete 50 challenges.

 

To litt tidskrevende cheevos, i tillegg har jeg alle andre bortsett fra de å ha runda spillet på hardcore og experienced. Perfectionist er jeg veldig nær på å få, har rundt 71.09 og trenger 75.0. Så mangler bare den fordømt achievementen med å sette seg inn i 104 kjøretøy(og jeg har 103). Skulle ha kjøpt Limited Edition, da hadde jeg ha hatt sistnevnte cheevo. :p

 

Regner med å få 1000G/1000G når det kommer mer kjøretøy i form DLC på marketplace.

Lenke til kommentar

14CLiGJhbC8wFQUcXFBRGEU3L2FjaC8wL0QAAAAA5+fn+G279Q==.jpg

A Trusted Ally 20G

Complete 49 faction missions.

 

1oCLiGJhbC9HCxoDG1tTVkU3L2FjaC8wLzEzAAAAAOfn5-mhFyI=.jpg

Up to the Challenge 2 20G

Complete 50 challenges.

 

To litt tidskrevende cheevos, i tillegg har jeg alle andre bortsett fra de å ha runda spillet på hardcore og experienced. Perfectionist er jeg veldig nær på å få, har rundt 71.09 og trenger 75.0. Så mangler bare den fordømt achievementen med å sette seg inn i 104 kjøretøy(og jeg har 103). Skulle ha kjøpt Limited Edition, da hadde jeg ha hatt sistnevnte cheevo. :p

 

Regner med å få 1000G/1000G når det kommer mer kjøretøy i form DLC på marketplace.

 

Kan du ikke bare laste ned den gratis Iskrem bilen og hoppe inn i den for å få 104 Kjøretøy? Mener den skal gjelde...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...