Gå til innhold

Dead Space Extraction kunngjort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette blir ikke noen simpel relansering med dårligere grafikk, men et helt nytt spill utviklet eksklusivt for Wii.

 

Endelig. Godt å høre. Begynner å bli ganske lei av at Wii gjør dette, og det nye hørtes egentlig ganske interessant ut.

Jeg vet ikke om det er så bra. Godt mulig at de erstatter blod og monstre med blomster og zøte aliens slik at Wii-gamere føler seg i sitt rette element ;)

Lenke til kommentar

Det er flott at det er et originalt spill, men jeg er litt skuffet over at det er et on-rail spill. Wii kunne trengt et nytt 3. persons skyte/horror spill. RE4: Wii Edition solgte veldig bra, så jeg skjønner ikke hvorfor de trengte å forandre så mye på DS-konseptet. Forhåpentligvis blir det et bra spill alikevel. Spillet utvikles iallefall av et kompetent team.

Lenke til kommentar
WTF? On rail-shooter. Da mistet jeg interessen. Dammit!

 

Men pluss for at de ihvertfall lager noe nytt.

Jeg også, liker ikke on rail-shooter i det hele tatt. Er ødeleggende for opplevelsen :(

Liker frihet til å gå der man vil.

 

Grøss, husker Resident evil umbrella chronicles :huh:

Endret av Memoen
Lenke til kommentar

Etter å ha reflektert litt over spillet har jeg kommet frem til dette:

-Det er ikke det at det er et on-rails spill som irriterer meg. On-rails spill kan være utrolig artige de. Det er bare det at Wii allerede har et knippe gode on-raills spill. Konsollen trenger flere tps og fps'er.

-Spillet ser bra ut. Hvis grafikken i traileren er ingame så fortjener EA virkelig skryt for det de har fått til.

-Det ser mer seriøst ut enn Umbrella Chronicles og HotD: Overkill. Wii trenger et slikt spill.

-Dette er i det minste en forbedring i forhold til EA's tidligere Wii-spill. Det er et originalt og eksklusivt Wii-spill med god grafikk. Jeg er spent på om NFS: Nitro og Spore Hero har like høye budsjett.

 

Det jeg håper på:

-Støtte for offline co-op er bra, men det er også standard for sjangeren. En onlinemodus hadde fått spillet til å skille seg ut i mengden.

-En robust singleplayer. Jeg har fått et inntrykk av at de fleste on-rails spillene er altfor korte.

 

Spillet ser i bunn og grunn bra ut, men det er ikke i den sjangeren Wii-eierene er sulteforet på. Jeg håper at EA legger merke til hvor misfornøyde folk er med sjangervalget. De burde ikke kansellere spillet, men jeg håper at kritikken de får vil være nok til at de starter et nytt prosjekt med en annen spillserie.

 

For øvrig litt artig at EA hiver seg på bølgen etter Sega og Capcom har opplevd stor suksess med House of the Dead, Ghost Squad og RE: Umbrella Chronicles. Kanskje Sega kan bane vei for flere fps-spill med The Conduit?

Lenke til kommentar

Hvis det er en rail-shooter så bør det ha offline co-op. Det er sjelden jeg spiller RE UC alene men sammen med en kompis så er det ganske bra underholdning. :) Det blir uansett spennende å se hva som skjedde før Isaac kom om bord. Kommer til å fortsatt holde ett øye på dette spillet, det kan jo bli riktig bra selv om det går på skinner? Får håpe det for Wii'en min skriker etter oppmerksomhet...

 

-edit: ikke RE4 :p

Endret av jOg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...