Gå til innhold

Den lille Golden Sun tråden.


Toroto92

Anbefalte innlegg

GOLDEN SUN

 

Golden Sun ble for første gang utgitt i november 2001 til Game Boy Advance. Spillet ble utviklet av Camelot Software Planning og publisert av Nintendo. Spillet fikk også en oppfølger som ble kalt Golden Sun: The Lost Age som også ble utviklet av Camelot. Spillet er et rollespill som har et unikt element. Dette elementet blir kalt Djinn som er et lite vesen som gjør at spilleren kan bruke forskjellige angrep mot fienden.

 

Igjennom Golden Sun's historie følger vi en bande med magiske krefter som blir sent ut på en reise for å stoppe den ødeleggende kraften alchemy i å bli sluppet ut i verden som har skjedd før. På det store eventyret får personene nye krefter og talenter. De lærer også hvorfor alchemy ble låst bort tidligere. All kraften personene har blir kalt psyenergy, som gjør at de kan bruke krefter som får planter til å vokse, fryse vann eller å flytte store ting.

 

Noen som har spilt Golden Sun? Synes det er med et ord, fantastisk. Desidert det aller beste Game Boy Advance spillet som finnes. Da snakker jeg om begge spillene. Her er en liten tråd der vi kan diskutere litt om spillet, og kanskje også håpe på enda en oppfølger, Golden Sun 3.

 

 

 

Herregud for et flott soundtrack spillet har også! :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Golden Sun sagaen er en av få turn-based rpg-serier som jeg har elsket til døde. Grafikken, gameplayet og historien gjør GS1 og 2 noen av de beste håndholdte spillene jeg har spilt. :)

 

GS3 til enten Wii eller DS hadde vært fantastisk. Utviklerene har sagt at de er interesserte i å fortsette serien, men det har ikke dukket opp noen konkrete nyheter.

Lenke til kommentar

Slenger meg på her jeg også. Golden Sun er et av beste spillene jeg har holdt på med, det er akkurat slik jeg liker spill av denne typen skal være. Husker spesielt at det var mye morsom humor, spesielt charterbåten over sjøen og tankelesinga av de som var blitt forvandlet til trær.

 

For å være helt ærlig er jeg usikker på om jeg har vært igjennom hele Golden Sun 2. Spiller gameboy kun en sjelden gang når jeg er hjemme på ferie, og mange år siden jeg spilte sist.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Spilte selv igjennom Golden Sun 1/2. Dem 2 spillene brukte jeg ca 180-210 timer og er de beste håndholdte RPG spillene jeg har spilt!!! B)

 

Fikk tak i alle Djinnene, og dem skikkelige summonene var heftige, spesielt i Golden Sun 2

Gleder meg skikkelig mye til Golden Sun til Nintendo DS!! :D

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...