Gå til innhold

Et mørkere Mass Effect


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du sier noe Ashol!

 

Jeg gleder meg vanvittig til denne oppfølgeren, og må si jeg synes det virker som de virkelig tenker å videreføre tanken om at dine valg har konsekvenser ved bla. å fjerne personer drept i forrige spill. Videre må jeg si at spørsmålene rundt syntetisk vs. organisk liv kan bli svært så interessant, og var noe jeg synes manglet litt (om noe kunne mangle i Mass Effect).

 

En trailer en gang i fremtiden vil nok bli sett mer enn en gang...

Lenke til kommentar

Berre neste DLC blir BETRE enn Bring down the sky.

 

Eg synest det var bortkasta pengar. Ca 90 minutt ekstra gameplay? Dersom ein ikkje dreiv og knota rundt på planeten ville det i realiteten kansje ta 20 minutt. Speedrun, 5 minutt.

 

Vil ha meir historie, ikkje berre ei ny ødemark med eitt ekstra bygg med 2 nye karakterar i.

 

 

Hovudhistoria i ME1 var dog heilt fantastisk - gledar meg villt til fortsettjinga.

Lenke til kommentar

Likte Mass Effect veldig godt, men jeg har solgt min Xbox til fordel for en Playstation, og ettersom at man bruker saved games fra eneren i toeren virker det ikke sannsynelig at vi vil se en Playstation versjon, men jeg håper.

 

Noen som vet om BioWare kommer til å lage en Playstation 3 versjon?

Lenke til kommentar

Å herre, alt nytt om Mass Effect er godt nytt! :) Kriblet litt i pungen, både når jeg leste om deres planer for oppfølgeren og at det jobbes med mer ekstrainnhold.

 

Noen som vet om BioWare kommer til å lage en Playstation 3 versjon?

Spillet har blitt annonsert som multiplattform, men det har blitt hevdet fra flere hold i etterkant at dette var PC/360. Tror ikke noe offisielt har blitt sagt enda.

Endret av Mr Foxhound
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...