Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Lett! Mye fin tuning :p Men den henger så og si IKKE på veien. Så langstrekke på ringen ble brukt ;) (Nürburgring )

Men har sett at de får de opp i 410-420. På Nissan Speedway. Skjønner faan meg ikke åssen de klarer det... <_<

Klarer kun 404 der, siste 2 km hentes ved å pumpe mer trykk i dekka.

Endret av Iceman™
Skrevet (endret)

Klarte etter MYE fintuning å få min GT40 opp i hastigheter som 426km/t på ringen :)

Bare synd at den hardisken som inneholdt den savegamen nå ligger på en eller annen komposthaug..

Endret av Hansien
Skrevet

Fantastisk. Elsket flyten og fysikken, og hadde det ikke vært for drittkvalitet hadde det vært månedens på YouTube ;P

Ser også at AI-førerene har blitt litt smartere og bruker våres dårlige utganger etter forbikjøring på å prøve å få igjen plassen sin og at de nå tar hensyn til noen som ligger i det forhåndsbestemte sporet :)

Gleder meg! :D

Skrevet
Klarte etter MYE fintuning å få min GT40 opp i hastigheter som 426km/t på ringen :)

Bare synd at den hardisken som inneholdt den savegamen nå ligger på en eller annen komposthaug..

Eh.... Det var da som faen! Strever sårt med å få den opp i høyere hastigheter :p Vet da faan hva jeg gjør "feil".

Skrevet (endret)

18 minuttar Forza 3 @ PAX:

http://www.giantbomb.com/giant-bomb-at-pax...3-demo/17-1315/

Kvifor i alle dagar får me aldri direct feed? Alltid ein eller anna tosk med Shakycam™

Storefront ser utruleg tøft ut. Dei har tatt community-delen av FM endo eit hakk lenger i FM3. Blir utruleg morosamt å gå inn på storefront å kjøpe alt ifrå Bilar til paintjobs, tuning, og styling.

Gledar meg så vannvittig til dette spelet. Det blir tidenes bilspel for meg! :-)

Endret av Gaz West
Skrevet (endret)

To nye videoar!

Fantastisk flyt, og kjempeflott grafikk! Klarar ikkje vente!

satsar på me får til ein gamer.no konkurranse! :-D

Kva seier Gamer.no? :-D

Endret av Gaz West
Skrevet
Veldig klar for konkuranse jeg hvertfall! :D Gleder meg så enormt til dette spillet.. Gaaah.. -__-

Er det blitt forklart hvordan det funker med 2 dvd`er?

Anar ikkje. Men har lest rykter om at DVD 2 er f.eks DVD med bilar, som er required install.

Får nesten berre sjå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...