Gå til innhold

Folk som har begge eller alle konsollene, hvem bruker dere mest?


Toman18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser hvem som er ditt og datt her ja... Jeg har både PS3 og 360 men bruker mest PS3 pga de eksklusive spillene faller i bedre i smak enn på 360en desverre. MGS4, Little Big Planet, Killzone 2 og Uncharted osvv " listen fortsetter " mener jeg er bedre enn 360 sine eksklusive. Framtiden til 360en er det bare 2 eksklusive spill jeg ser frem til er Alan Wake og Gears Of War 3, DLC til Fallout 3, GTA IV og Halo kunne brydd meg langt i svarthullet. Mens på PS3 ser jeg frem til God Of War 3, Uncharted 2, Gran Turismo 5, Heavy Rain, Killzone 3 "lov og håpe" og Infamous, eller et nytt Jak/Ratchet hadde vært digg :D. Så hos meg så er jeg på randen til å selge 360en, må jo gjørs på å kjøpe for eks Resident Evil 5 til 360 bare fordi min 360 dør ut.... Sånn skal det ikke være :p

 

 

Har du spilt Left4 dead?

Lenke til kommentar
Nå har vel ikke in-game musikk støtte til spill noe med Playstation network tjenesten å gjøre.

Mic støtten må være det eneste, og party chat greia har jeg aldri hatt behov for å teste så jeg kan derfor ikke uttale meg om den funksjonen.

 

Psn er ihvertfall bra nære live nå og det gratis på toppen.

Det er mulig at noe av pengene som vi betaler for LIVE Gold, går til de syke mengder penger MS bruker for å skaffe seg DLC.

Sånn btw.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Å betale for Xbox Live ser eg ingen problemer med, ihvertfall ikkje når man får kjøpt 13 måneder til 300,- :) Men selvfølgelig, hvert sitt behov. Xbox Live tjenesten har skjemmet meg bort i funksjonalitet ihvertfall. Får KZ2 neste uke så da kommer eg i det minste til å henge mye på PSN :p

 

Men private chat mens man spillet må eg vel se langt etter :p

Lenke til kommentar

Hvem jeg spiller mest? Hvem som er best? Kan umulig fortelle dere dette for begge to utfyller hverandre like mye. PS3 Killzone 2, massiv FPS som tar helt av. Xbox360 Gears og War spillene, to spill som er fantastisk.

 

PS3 fantastiske singel player spill, Xbox360 fantastiske online spill. Begge to er der jeg vil ha dem. Dermed basta.

 

MEN må legge til WII er ute av spillet. Noe søl som Nintendo lagde. Beklager men dem skuffet her, men tviler ikke at dem kommer sterkt tilbake. Tross alt, det er Nintendo.

Lenke til kommentar
Å betale for Xbox Live ser eg ingen problemer med, ihvertfall ikkje når man får kjøpt 13 måneder til 300,- :) Men selvfølgelig, hvert sitt behov. Xbox Live tjenesten har skjemmet meg bort i funksjonalitet ihvertfall. Får KZ2 neste uke så da kommer eg i det minste til å henge mye på PSN :p

 

Men private chat mens man spillet må eg vel se langt etter :p

 

Det er som og ta ein tidsmaskin attende til steinalderen ;)

 

neida, det fungerer men online opplevelsen på ps3 er ganske trist kontra konkurrerande tenester på andre konsoller;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...