Gå til innhold

Folk som har begge eller alle konsollene, hvem bruker dere mest?


Toman18

Anbefalte innlegg

Har både PS3 og X360.

 

Bruker PS3 desidert mest pga at mine kompiser og slektninger has PS3 og dermed blir de fleste multikonsoll spill kjøpt til denne konsollen (så lenge det er multiplayer), og selvsagt også Blu-ray filmer.

 

X360 skaffet jeg fordi den var meget billig når en ny lefdal butikk åpnet i Trondheim og fikk dermed kjøpt en Pro utgave til 1700kr og flere av dens eksklusive spill billig på åpningssalget. Den blir dermed brukt til å spille eksklusive spill som Gears serien, Mass Effect, Lost Odyssey og Fable 2.

 

Må dog si at jeg at jeg ikke har noen formening om hvilken konsoll som er best, synes skytespillene på PS3 (Resistance serien, MGS4 og selvsagt KZ2 snart) danker ut både Halo og Gears på X360, men rollespillene på X360 er utrolig digg og andre perler som Condemned og Saint's Row som ikke ble utgitt på PS3.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har Xbox 360, Ps3 og Ps2 kobla til tven nå for tida.

 

Når det kommer til ekslusive spill er jeg meget knytta til Sony sine serier, så alt det går i på ps3 er exclusive.

På 360'en går det i for det meste Multiplattform og ting som Rock band, Guitar hero osv.

Og på PS2 er det alt av ps2 og ps1 spill som gjør meg nostalgisk og gir den gode feelinga , som første gang jeg spilte det. Så alle konsollene blir brukt ca like mye, og jeg har like mye glede av alle.

 

Når det kommer til det med kontroller, så stiller jeg meg så ett fett på det, har så små hender anyway:p at ds3 og ds2 passer perfekt i mine hender.

Lenke til kommentar

Har ps3 og wii (+ps2 og psp.)

 

Ps3 blir utelukkende brukt nå, mye god spill for tida! Etter jeg flytta til ny lelighet i november, så har jeg ikke engang pakka ut wiien, har ikke følt no behov siden det ikke kommer no interessante spill.

Psp bruker jeg ca 2 uker i året, og det er de to ukene da jeg er på min årlige Hellas tur, men da blir den til gjengjeld brukt flittig :p

 

Savner ps2en, men orker ikke ledningshelvetet etter jeg har blitt vant til trådløse kontrollere. Arrrgh, forbanner fortsatt sony for at de fjerna bakoverkompabilitet :angry:

Endret av MaxXRebo
Lenke til kommentar

Den voten til PS3 er nok meg ja, får jo vite litt av vært siden jeg laget denne tråden, da jeg har oppdaget noe som er sant, men vil ikke si noe om det :)

PS3 fortjener all ros!! Har nå 3 døgn og 19 timer med full action i Resistance 2 , mens Gears Of War 2 er vel bare 25-30 timer, det har sine åpenbare grunner :)

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Har både Wii, PS3 og Xbox360 og må si at alle blir igrunn lite brukt.

 

PS3 stikker vel av med seieren da jeg bruker den som avspiller av DVD, Blu Ray og musikk. Også har jeg Guitar Hero World Tour (med trommer og hele sulamitten) som jeg drar frem støtt og stadig.

Alt dette bortsett fra avspilling av Blu Ray kunne egentlig Xbox 360 stått for, men f.eks Guitar Hero ble kjøpt til PS3 da den kom først i hus.

 

Den egentlig store vinneren er PCen da jeg sitter med den stort sett hele tiden :p

Lenke til kommentar
Den voten til PS3 er nok meg ja, får jo vite litt av vært siden jeg laget denne tråden, da jeg har oppdaget noe som er sant, men vil ikke si noe om det :)

PS3 fortjener all ros!! Har nå 3 døgn og 19 timer med full action i Resistance 2 , mens Gears Of War 2 er vel bare 25-30 timer, det har sine åpenbare grunner :)

 

Resistance 2 når ikke geow 2 opp til knærne engang. Det er ren fakta..

Lenke til kommentar
Skjul
Den voten til PS3 er nok meg ja, får jo vite litt av vært siden jeg laget denne tråden, da jeg har oppdaget noe som er sant, men vil ikke si noe om det :)

PS3 fortjener all ros!! Har nå 3 døgn og 19 timer med full action i Resistance 2 , mens Gears Of War 2 er vel bare 25-30 timer, det har sine åpenbare grunner :)

Resistance 2 når ikke geow 2 opp til knærne engang. Det er ren fakta..

 

Kan skrive under på den. :)

Lenke til kommentar
Den voten til PS3 er nok meg ja, får jo vite litt av vært siden jeg laget denne tråden, da jeg har oppdaget noe som er sant, men vil ikke si noe om det :)

PS3 fortjener all ros!! Har nå 3 døgn og 19 timer med full action i Resistance 2 , mens Gears Of War 2 er vel bare 25-30 timer, det har sine åpenbare grunner :)

 

Resistance 2 når ikke geow 2 opp til knærne engang. Det er ren fakta..

Jo, ihvertfall multiplayerdelen :)

Mye mindre bugs og lagg som ikke ødelegger opplevelsen som det skjer i Gears 2, kan kose meg skikkelig mot 30vs30 uten det lagger mer en Gears 2 :)

 

Det er derfor jeg bruker PS3en mest, og det nærmer seg snart Street Fighter 4 og Killzone 2 til PS3en, gleder meg sykt!!!

Lenke til kommentar

Jeg har X360 og ps3, og spiller utelukkende X360 til daglig, og kjøper så og si samtlige multiplattformspill til den. Hovedgrunnen til det er hovedsaklig kontrolleren til X360, som jeg liker svært godt, samtidig som jeg virkelig hater kontrolldesignet sony bruker på sine konsoller. Dermed står ps3-en stort sett og støver ned. Den ble kjøpt for å spille mgs4, som fortsatt er det ferskeste spillet jeg har til konsollen, og spiller nå kun på den en gang i blant når jeg har plukket opp et spill på billigsalg eller ps store.

Lenke til kommentar

x360 til gaming - Online spesielt, det meste av multiplatform og seff eksklusive.

 

ps3 til blueray - hovedsaklig og ps3 eksklusive. En multiplatform om det er promo:P

 

wii til random - spilte veldig mye smash før blandt annet, har seff mario, mario kart, fit, zack & wiki etc etc.

 

Synes kontrollernen til x360 er best, liker spesielt trigger knappene bedre, men synes også den er bedre å holde i sånn allover.

 

liker og online delen bedre. Dette er vel de to grunnene til at jeg kjører det meste på x360, men har absolutt ikke noe imot ps3, flott maskin spiller gjerne gjennom et og annet spill om det bare kommer noe skikkelig:P

bruker den vel mer til blu-ray enn spill for å si det sånn. Heldigvis er killzone 2 på vei i posten, da blirre lett noen timer:)

Endret av zell
Lenke til kommentar

Bruker utvilsomt 360 mest fordi jeg syntes den har den beste livetjenesten og den beste kontrollen så både multiplattform og 360 eksklusiver blir spilt på den. Dessuten har det vært ute lengre og har en horde med friends jeg kan spille mot.

 

PS3 ble kun kjøpt for Ratchet & Clank men har siden oppdaget Uncharted, Little Big Planet, Resistance1/2 men syntes ingen av de når helt opp mot det som finnes i den sjangern på 360. Killzone2 skal skaffe og spilles.

Lenke til kommentar
Bruker mest PS3, da jeg er mest vandt til kontrolleren, og liker best de eksklusive titlene til den. Men bruker 360 nesten like mye. Har runda de fleste spill til Wiien, så det er blitt lite av den i det siste.

 

Litt rart at resultatene er som de er, da Norge er en Sony-land.

Husk dette er gamer.no, så jeg har oppdaget mye fler 360 brukere her en aldri før :)

 

Men jeg har begge og storkoser, spilte Gears 1 idag med klanen min og noen andre. Helt konge det spillet enda!!! Spilte også Resistance 2 med noen dansker som er like spillegal som meg, tror jeg kommer til å spille Resistance 2 minst 30 timer til da jeg har allerede spilt 100timer med singelplayer, coop delen som er mest brukt siden det er en litt anna story en fra selve singelplayeren, og matchmaking som jeg har drept snart 2000stk og ranket 40, mye raskere ranket en dem fleste jeg har møtt i Resistance 2, kan finne folk som har spilt R2 i 7døgn og er dårligere rank en meg :p

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...