Hoppedutt Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Hender det at du bruker pistoler og andre små våpen i spill hvor store gønnere er mangfoldige? Jeg personlig har alltid en pistol i baklomma og bruker den støtt og stadig. selv om jeg godt kunne hatt en hagle eller kanskje en sniper liker jeg å ha et lite våpen som jeg bruker i nærkamp eller for å skape noen dramatiske scener. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Left 4 Dead akimbo assasin. "Complete a campaign only using pistols" Lenke til kommentar
bear^_InnleggNO Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Bruker pistole mange ganger jeg selv på vanskeligere brett. I CoD 4 f.eks spilte jeg mye med pistol for det kreves mer av meg som spiller å ta ned fiender når jeg bruker pistolen fremfor å plaffe ned med maskingeværet. Ingen ting er så tilfredstillende som å plaffe ned en gjen terrorister i CoD 4 (f.eks) med nesten bare clean headshots dessverre er det nå slik at headshots i skytespill ikke alltid resulterer i død. Husker ikke hvilket spill det var snakk om men du kunne plaffe 3-5 skudd i panna på en stygging og fremdeles kom han mot deg. Og dette var ikke noe alien spill men med ordentlige realistiske mennesker. Minner meg forøvrig når vi hadde pistol kamp i Battlefield 1942, samlet sammen hele LAN gjengen og stormet mot hverandre med kun pistoler. Vanvittig morsomt Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Akkurat nå: Første våpenet i KillZone 2-demoen - Husker ikke navnet :S Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 2 pistoler (dualweild) elsker eg, eg bruker det stadig vekk! Lenke til kommentar
Tore_InnleggNO Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Sålenge spillet tillater litt treffsikkerhet med pistol, så er de med.... Får jo til en utrolig høy fire-rate med to/dual pistoler i L4D, pan-pan-pan-pan-pan-pan å zombien ligger der uten fot og hode... herlig... Obligatorisk tilbehør på våpen som bruker lang tid på å få reloadet.... Lenke til kommentar
OlavHelland Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Magnumer er vandligvis nice, spesielt i half-life spillene. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 I Gears of War/2, Bioshock, Fallout 3 og CoD4/WaW bruker jeg pistolen støtt og stadig. Online er det ingen som forventer at man kan dø av pistolen, men er man rask nok på avtrekkeren (dårlig pun - i knoes) så kan man drepe veldig lett! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Om jeg kan velge mellom en pistol og en rocket launcher, da er ikke valget vanskelig Endret 9. februar 2009 av ShoopDaWhoop Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Telles Last Stand? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 The allmighty Boltok. To skudd med denne i panna så sier det "popp". Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 The allmighty Boltok. To skudd med denne i panna så sier det "popp". Eller et forbannet heldig skudd med active reload som også sier "popp". Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Synes det er litt kjipt at pistolene i GeOW er så jævli dårlige. Jeg har spilt rundt 700 runder online og jeg har enda til gode å se noen drepe noen med COG pistol i en public online kamp. Kanskje ikke så rart siden mann tåler noe rundt 10-12 headshots :S Endret 9. februar 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 I Gears 2 er Snub pistolen latterlig dårlig i forhold til i Gears 1, men den er heller ikke ment til å være noe førstevalg. Boltoken (revolveren) er jo rett og slett et kraftvåpen av hals. Ikke langt unna en sniper uten scope den der nei. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Drar lett noen kills med standardpistolen også! Tøm et magasin, active reload, nyt stopping-power og gå for hodet! Overpowered til de grader i de glae hender! Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Brukte mye pistol i CS 1.6 og Source, spesielt i stressende situasjoner hvor magasinet på geværet ofte gikk fort tomt. Da var det bare å skifte til Desert Eagle i en fei, og forhåpentligvis treffe Nesumar Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Herlig å swappe til pistol i CSS akkurat når han som skal ta deg tror du må reloade Endret 9. februar 2009 av Joananas Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Desert eagle i GTA SA er også litt moro Lenke til kommentar
virulence Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Pistoler er gjevt! Et spill har Dualwield Desert Eagle = nesten en karakter i pluss bare der. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Left 4 Dead akimbo assasin. "Complete a campaign only using pistols" Slenger meg på denne:-) Da jeg liker pistolene i left 4 dead også:-) Eller så er jo desert eagle i cs også et fint våpen da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå