Gå til innhold

Gammel kjenning blir moderator


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er dere ikke gamle diskusjon.no-travere? ttt er jo verdensberømt på diskusjon.no

Flere av oss er gamle diskusjon.no-travere ja. ttt har lengre farstid enn både meg og TCi som moderator på diskusjon.no (tidligere forum.hardware.no). Aner ikke om ttt var med som moderator på det opprinnelige gamer.no-forumet, som var før min tid på forumet i det store og hele. Men ja. Jeg, TSP, TCi og ttt har erfaring fra de stolte moderator-rekker på diskusjon.no.

Lenke til kommentar
Er dere ikke gamle diskusjon.no-travere? ttt er jo verdensberømt på diskusjon.no

Flere av oss er gamle diskusjon.no-travere ja. ttt har lengre farstid enn både meg og TCi som moderator på diskusjon.no (tidligere forum.hardware.no). Aner ikke om ttt var med som moderator på det opprinnelige gamer.no-forumet, som var før min tid på forumet i det store og hele. Men ja. Jeg, TSP, TCi og ttt har erfaring fra de stolte moderator-rekker på diskusjon.no.

Jeg snakket til de som aldri hadde hørt om fyren. ;)

Lenke til kommentar

Takk for gratulasjonar og lykkeønskingar.

 

TTT, lyst å fortelle litt om deg selv til oss som ikke kjenner til deg?

Tja, kva skal eg seie. Eg har vore ein trufast lesar av Gamer.no sidan 2001. Etter lengre tids sniking på forumet meldte eg meg inn hausten 2002. Deretter vart eg moderator for forum.gamer.no (no diskusjon.no) sommaren 2005, noko eg fortsatt er. Så eg er godt kjent med Gamer.no og forumet.

 

Eg har alltid hatt ei stor interesse for spel. Eg starta ut med konsoll (NES, deretter PS), før eg gjekk over til primært PC, og no går det mest i konsoll igjen. Dei seinare åra har, dessverre, studier tatt stadig meir av tida. Noko som har ført til mindre tid til speling, og dermed og mindre tid til diskusjon av spel. Dette er nok grunnen til at eg er mindre kjent blant dei nyare brukarane.

 

På grunn av nemnte studiesituasjon kjem eg nok ikkje til å bli den mest synlege personen på forumet. Eg held meg nok litt i bakgrunnen og moderer så mykje som råd i ledige stunder. (Forhåpentlegvis vil det ikkje vere behov for nemneverdig moderering.)

 

Skulle det vere noko meir er det berre å spørje.

 

Velkommen i "En T først, deretter to andre tegn og moderator eller høyere"-klubben!

Vi leiker ikkje klubb. Det er heilt klart strenge krav for å bli moderator.

 

Er dere ikke gamle diskusjon.no-travere? ttt er jo verdensberømt på diskusjon.no

^_^

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...