Gå til innhold

Gammel kjenning blir moderator


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må vel seriøst vurdere å få meg et "T navn" selv, virker som om et nick med tre bokstaver som minst inneholder èn "T" øker sjansene dine for å bli moderator betraktelig :p

 

Nei, velkommen tilbake og lykke til ttt! :) Mangler vel bare Bear^ og Lakus i stabben nå, så begynner ting å bli ganske komplett.

Lenke til kommentar
Meg? Hva i huleste har jeg å gjøre some moderator? Var det ikke på diskusjon.no og blir det ikke her heller :)

Vet at du ikke var/er moderator på Diskusjon.no, men det betyr ikke at du ikke passer til jobben ;) Du har jo mange gode innlegg i konsoll delen på Diskusjon.no, som oftest sakelige, gode poster som holder en viss lengde. Virker hvertfall som om du er over gjennomsnittlig seriøs og kan endel om spill. (Hvertfall Nintendo)

Skal dog sies at jeg nesten bare har vært aktiv i konsoll delen av forumet da, så for alt jeg vet kan det jo hende at du spamer ned de andre kategoriene på daglig basis :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Synes det er meget bra å se at dere stadig får tak i bunnsolide moderatorer med erfaring fra Diskusjon.no til dette forum. Meget greit å ha folk som er inneforstått med hvordan forum av denne typen bør kjøres, og jeg har utelukkende positive ting å si om moderatorgjengen her.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...