Gå til innhold

Tråder med "Poll" og nye innlegg vises som ingen innlegg.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Før var det slik at tråder med poll ble bumpet når noen la inn en vote. Heldigvis ble det ordnet, men nok en gang kommer det noe plagsomt i veien. :lol: Jeg hopper faktisk bare over de selv når jeg ser i "Nye innlegg", men nå som jeg la merke til Gears of War kafeen hadde transparent pollikon så taklet jeg det bare ikke mer. :p

Lenke til kommentar

Det er vel slik på diskusjon.no også, er det ikke? Når en tråd med poll kun får en ny post, da dukker ikonet for å gå til siste post opp, mens ikonet for selve tråden endrer seg ikke før noen nye har svart på undersøkelsen.

 

Apropos ikonet for å gå til siste post. Er det flere som synes dette kunne vært litt større? På diskusjon.no er det 10x10, mens her er det 8x8. Det blir litt for mye presisjonsarbeid å treffe dette ikonet når man sitter med touchpad.

 

newpost.gifnewpost.gif

Endret av Bradbury
Lenke til kommentar
Apropos ikonet for å gå til siste post. Er det flere som synes dette kunne vært litt større? På diskusjon.no er det 10x10, mens her er det 8x8. Det blir litt for mye presisjonsarbeid å treffe dette ikonet når man sitter med touchpad.

 

newpost.gifnewpost.gif

Du vet du kan trykke på "last post" til høyre også ikke sant? Det gjør jeg.

Lenke til kommentar
Det er vel slik på diskusjon.no også, er det ikke? Når en tråd med poll kun får en ny post, da dukker ikonet for å gå til siste post opp, mens ikonet for selve tråden endrer seg ikke før noen nye har svart på undersøkelsen.

 

Apropos ikonet for å gå til siste post. Er det flere som synes dette kunne vært litt større? På diskusjon.no er det 10x10, mens her er det 8x8. Det blir litt for mye presisjonsarbeid å treffe dette ikonet når man sitter med touchpad.

 

newpost.gifnewpost.gif

 

Jeg må si meg enig. Har vanskeligheter med å treffe dette ikonet, selv med mus (1920x1080). Skulle gjerne sett at var litt større.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...