Gå til innhold

Starcraft 2 tråden over alle tråder


Anbefalte innlegg

ok, jeg forstår folkens, har sittet på et par timer med å se kamper på youtube, har riktig nok ikke spillet i hånda, men begynner å forstå det veldig basic av strategier.

 

Er det noen raser som blir mer brukt enn andre, eller er det mer eller mindre ganske likt fordelt?

 

Selvfølgelig er det mest Terran, fordi alle som ikke har spilt i beta, er vant med dem og begynner der.

 

Men Terran er gode de, ikke noe galt med dem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei folkens

 

Leiter etter en buddy å spille masse 1v1 for å bli bedre, møter så mange randoms i quick match, og 50% cheeser, og jeg vil blitt bedre på counters, og macro.

Jeg er ikke noe god, så jeg se for meg spillere i bronze/silver.

 

add meg

 

HenrikHOE

kode: 691

 

Jeg er med, spiller i gull men er ikke så veldig skilled :) La deg til, bare si ifra hvis du er hypp på å ta et game.

Lenke til kommentar

Hei

 

Hvis noen vil spille mot meg så er det bare å legge meg til. Jeg spiller Zerg og er platinum foreløpig (bare spillt 8 kamper så ikke helt sikker på hvor jeg ender opp). Vil helst spille mot noen som er ikke altfor langt unna min egen rank og spiller bare 1v1.

 

Navn: eivind

Kode: 207

 

Edit: ser ut til at koden var 207

Endret av eivind
Lenke til kommentar

Å nei, jeg fikk ikke tak i CE for 500,-. :(

Noen som vet om CE'en muligens også er limited edition og om butikkene kommer til å kjøpe inn flere utgaver? :(

 

Er bare en collectors edition, ikke limited. Og nei, butikkene får ikke inn flere. Det er poenget med collectors edition. De lages i et lite antall.

Lenke til kommentar

Å nei, jeg fikk ikke tak i CE for 500,-. :(

Noen som vet om CE'en muligens også er limited edition og om butikkene kommer til å kjøpe inn flere utgaver? :(

 

Prøv Platekompaniet. Med litt flaks har de til overs, "min" butikk har for eksempel to kopier av Mass Effect 2 Colector's Edition stående i butikken. Nå er nok StarCraft 2 hakket mer ettertraktet, men som sagt - med litt flaks er det ikke mange nok som er interessert ;)

Lenke til kommentar

Jeg holder på med SC terran campaign nå. Noen som vet om jeg trenger å spille zerg og protoss campaign før jeg begynner på SC2 terran campaign for å få med meg historien?

Har lyst til å prøve SC2, men har også lyst til å få med meg hele historien.

Lenke til kommentar

Jepp, for full forståelse av historien er du nok nødt til å kose deg gjennom StarCraft og Brood War-ekspansjonen! Selv har jeg forelsket meg helt i denne historien nå, den har blitt så mye bedre etter utviklingen man har fått i SC 2.

 

Hele SC 2 bygger i grunnen rundt hva som skjer i det første spillet, forholdet mellom Kerrigan og James Raynor og James Raynor og Zeratul. Og Protoss/Zerg.

Lenke til kommentar

Jeg holder på med SC terran campaign nå. Noen som vet om jeg trenger å spille zerg og protoss campaign før jeg begynner på SC2 terran campaign for å få med meg historien?

Har lyst til å prøve SC2, men har også lyst til å få med meg hele historien.

Hele historien som skjer i Starcraft 1(inkludert broodwar) blir oppsummert under installasjon av SC2, så du trenger ikke å spille igjennom eneren med mindre du vil ha historien litt mer detaljert.

 

Får vel lest litt mer detaljert på andre sider på nettet og, sikkert noe på wikipedia eller starcraft wiki

 

http://starcraft.wikia.com/wiki/StarCraft_storyline

Endret av Chronilus
Lenke til kommentar

En annen ting, om du vil spare tid, er å jakte ned den udødelighetskoden til spillet. Da dreper du enheter med ett angrep uten å tape noen selv, og da går de fleste oppdrag rimelig fort unna.

 

Som noen påpeker kan du lese deg til historien, men jeg vil påstå rimelig hardnakket at den beste metoden er å spille igjennom spillet selv.

Lenke til kommentar

herregud så latterlig op protoss er. Spille nettopp igjennom campaign, og skulle prøve meg på placement matches.. tok terran for de liker jeg best. Tapte første rundt mot protoss, jeg hadde 8 marines mot 4 zealots.. de knuste meg.. jaha? tenkte jeg. Neste match prøvde jeg protoss, samme taktikk kun zealots. Vant. Samme taktikk på de siste matches, masse zealots.. vant vant vant vant. latterlig.

Endret av Svabr
Lenke til kommentar

herregud så latterlig op protoss er. Spille nettopp igjennom campaign, og skulle prøve meg på placement matches.. tok terran for de liker jeg best. Tapte første rundt mot protoss, jeg hadde 8 marines mot 4 zealots.. de knuste meg.. jaha? tenkte jeg. Neste match prøvde jeg protoss, samme taktikk kun zealots. Vant. Samme taktikk på de siste matches, masse zealots.. vant vant vant vant. latterlig.

Hehe, hadde ikke funket bra mot meg som enten Terran eller Zerg. .. eller forsåvidt protoss.

 

Men du slår lett den taktikken med mass marines... bare bygg 4-5 barracks og ikke annet enn marines, så banker du zealots.

Lenke til kommentar

herregud så latterlig op protoss er. Spille nettopp igjennom campaign, og skulle prøve meg på placement matches.. tok terran for de liker jeg best. Tapte første rundt mot protoss, jeg hadde 8 marines mot 4 zealots.. de knuste meg.. jaha? tenkte jeg. Neste match prøvde jeg protoss, samme taktikk kun zealots. Vant. Samme taktikk på de siste matches, masse zealots.. vant vant vant vant. latterlig.

 

Tja, hadde motstanderene dine brukt Roach eller Marauder mot din Zealot only hadde du blitt wipa.

 

Hører fra deg etter fem kamper i divisjonene. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...