Gå til innhold

Starcraft 2 tråden over alle tråder


Anbefalte innlegg

We are looking into ways of letting you switch between servers, no matter whether you buy a European or American version of the game. As for the second question you won't be able to play in the same game using different servers, as we have never had global servers for our games. It is our goal for the future, but won't be there for release.

http://forums.battle.net/thread.html?topicId=25560018076&postId=255500379040#255500379040

 

finner ikke igjen chat greiene, men stol på meg. det kommer :)

Clan support snakker de om i den nye BlizzCast episoden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har aldri prøvd star craft, og er litt usikker på om jeg skal kjøpe det og om det er noe for meg.

Når de har en så stor spiller base, må det være noe med spillet som fenger folk.

Jeg elsker å spille spill hvor man hele tiden oppgraderer seg, får bonuser for å fullføre harde missions og få den virkelige store gleden av å klare noe.

Har alltid foretrukket de strategi spillene, hvor man har mer kontroll på hva som blir bygget, hvor du kan sette deg ned og føle med på utviklingen istedenfor å klikke hektisk rundt på hele kartet og sist men ikke minst hvor din strategi og kløktighet gir deg seiern til slutt.

 

 

så jeg har noen få spørsmål til dere.

 

tror dere dette spillet ville passet for meg?

lærer man seg spillet fort og er det en jevn læringskurve?

kan noen gi meg en sammenligning av star craft med noen andre strategi spill?

blir det for lite interessant å bare spille campaign, slik at de fleste spiller online etterhvert?

er det mye å bygge, forskjellige bygninger, retninger å gå?

 

takker veldig for svar

Lenke til kommentar

Fett spill :D Har spilt mest online til nå, men skal snart begi meg ut på campaign. Liker godt det nye systemet til blizzard som gjør at man bare spiller med folk som er ca. like gode, i stedenfor i bli konstant banka av ultraskilla japser :p

 

Heter forresten ninjatrond hvis noen vil legge meg til :)

Lenke til kommentar

Spilt ferdig historien, skuffa.

 

Protoss delen var helt klart best.

 

Og hvor er alle CGI cutscenes, føles så billig når det er få cutscenes, pluss at de som brukes er allerede blitt vist, med visse forandringer

 

Da er vi to :p Enig med alt du sier.

Lenke til kommentar

hvis noen er interessert i 2v2 eller 3v3 så add JamesRaynor.615

 

adder deg jeg, spiller en del 3v3

 

 

 

noen som vet hvor jeg får kjøpt det billigst online? download versjon

 

sjekk blizzard store, eller så har jeg hørt at de selger det på leftal/elkjøp for 299

Endret av MrDarkey
Lenke til kommentar
We are looking into ways of letting you switch between servers, no matter whether you buy a European or American version of the game. As for the second question you won't be able to play in the same game using different servers, as we have never had global servers for our games. It is our goal for the future, but won't be there for release.

http://forums.battle.net/thread.html?topicId=25560018076&postId=255500379040#255500379040

 

finner ikke igjen chat greiene, men stol på meg. det kommer :)

Clan support snakker de om i den nye BlizzCast episoden.

 

Chatte-rom savner jeg, spilte aldri starcraft 1, men husker det fra warcraft 3, syns det var et kjekt med rom hvor alle som spiller samles, blir bedre community rundt det hele syns jeg. Så får håpe det kommer i fremtiden.

 

Noen som vet om det har blitt laget eller om det er noen kule custom maps på vei?

 

Edit: Kaller meg Nitrius - 970 om noen skulle ha lyst på en kamp eller to, dog er ikke noe racer enda akkurat.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

En annen ting som irriterer en smule er hvordan blizzard sa de ville lage spilla. De ville lage et hvert spill fo hver rase for å best mulig historie. Kjøper den bare ikke. Historien i sc1 + brood war er så ufattelig bedre enn i sc2. Pga At alt havnet om en historie. Campaign i sc2 føltes så dratt ut bare fordi blizzard vil lage 3 spill isteden for å gjøre den kortere å bare konsentrere seg om å gode missions. Men men.

 

Elsker spillet forde. Bare campaign som var så skuff. Elsket starcraft 1 historien

Lenke til kommentar

For min del leverer Starcraft til de grader. I mine øyne er grafikken veldig pen. Jeg respekterer at Blizzard vil la brukere med datamaskiner som er dårlige en sjanse til også å få prøve spillet. Uansett så kan det ikke være ultrarealistisk grafikk i et spill som dette. Mange enheter som jobber om gangen vil nok få de fleste datamaskiner til å jobbe hardt.

Lenke til kommentar

En annen ting som irriterer en smule er hvordan blizzard sa de ville lage spilla. De ville lage et hvert spill fo hver rase for å best mulig historie. Kjøper den bare ikke. Historien i sc1 + brood war er så ufattelig bedre enn i sc2. Pga At alt havnet om en historie. Campaign i sc2 føltes så dratt ut bare fordi blizzard vil lage 3 spill isteden for å gjøre den kortere å bare konsentrere seg om å gode missions. Men men.

 

Elsker spillet forde. Bare campaign som var så skuff. Elsket starcraft 1 historien

 

 

er mye side oppdrag for at du skal få stor nok hær til å fortsette og få fjernet dominion, har ikke gjordt ferdig compain enda, men jeg er stor fornøyd sålangt, er ca halv veis

Lenke til kommentar

For min del leverer Starcraft til de grader. I mine øyne er grafikken veldig pen. Jeg respekterer at Blizzard vil la brukere med datamaskiner som er dårlige en sjanse til også å få prøve spillet. Uansett så kan det ikke være ultrarealistisk grafikk i et spill som dette. Mange enheter som jobber om gangen vil nok få de fleste datamaskiner til å jobbe hardt.

 

Dette handler ikke bare om et snillt ønske om at flere skal få prøve spillet, jeg tror det handler like mye om at de vil gjøre spille mye dårligere egnet for esport om de gjør systemkravene for høye. Sånn som det er nå, så skal du jammen ha en røygammal maskin for ikke å kunne spille dette, vil tro enhver stasjonær fra de siste tre årene burde fungere som bare det.

Lenke til kommentar

"An initial activation check-in is required, which we also have been mentioning since BlizzCon and even before that. The campaign and other solo aspects of the game are still playable offline after your initial activation."

 

Så jeg kan da bare spille campaign, og ikke noe ellers? Kan ikke spille mot CPU o.l.? Litt kjipt.

Lenke til kommentar

Må innrømme at jeg ikke helt ser poenget med digitale kjøp hvis det ikke er nevneverdig billigere enn retail (eller utilgjengelig i retailform). SC2 er svært tilgjengelig, og helt klart billigere retail. Hvorfor nettkjøpdilla da?

 

Vel, mange har ikke så enkel tilgang til butikker, dog nettbutikker finnes selvsagt.

 

Men er det virkelig ingen som skjønner at det hadde vært vanskelig for butikkene å få solgt noen spill hvis blizzard dumpet prisen på sin egen hjemmeside? Blizzard må ta hensyn til sine samarbeidspartnere som er de som skaffer dem mye reklame ute i markedet.

 

Føler folk sitter med en enorm kravmentalitet og er sinna fordi de må bestille spillet til 300 på komplett eller kjøpe det til 300 i elkjøpbutikken.

 

Nye storspill er ikke noe billigere på Steam rett etter release, ligger på 50-60 eur der og. Og blizzard er jo så serviceinnstilte at de lar deg laste ned klienten på deres sider selv om du har kjøpt lisensen andre steder, kjenner dere til mange andre eksempler på det samme?

Endret av ghad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...