Gå til innhold

Starcraft 2 tråden over alle tråder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt

27.07.2010 12:46, 7007 TRONDHEIM"

 

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU....

Det ble sendt 22 juli wtf :angry:

Men men imorgen derimot

 

Plz kan spoilers være i spoiler tag mest mulig om SP???

Kan virke litt sur elns men bare sier siden det er SC2 og det er noen som ikke har fått enda :p

Lenke til kommentar

da fikk jeg endelig pakken fra gamezone med vanlige versjonen av SC2.

 

Noen som har lyst å kjøpe CD-Keyen?

Har ikke bruk for den lenger siden jeg skaffet en CE versjon.

 

Kommer anpå prisen :)

Kosta meg 447 , så jeg skal være jævla grei å selge den til deg for 400. da kan du godt få med de to 7 timers passene som følger med :p

Lenke til kommentar

Er ikke en stor fan av RTS spill men som skrevet tidligere her slik så ville jeg jo teste det her for å se hva all the fuss is about.

 

Kul historie og jeg har bare skrapet på overflaten til spillet...og dem strategiske elementene er nok som sendt fra himmelen for fans av det.

 

Men jeg synes grafikken ingame var rimelig kjedelig...ja nesten litt dårlig til tider. Kjører på ultra og er langt langt ifra imponert...regnet liksom med at Blizzard her kom til å få meg til å tisse en liten skvett i trusa mi jeg. Tillogmed CGI klippene så langt har vært veldig varierende..alt ifra halvferdig dårlige textures til det helt sykeste en har sett på en god stund.

 

Lyden i spillet er også noe rar, lyd kvaliteten på endel npc og ting i spillet virker å være av lav kvalitet og kvalitets inntrykket er ikke noe å skrive hjem til mor om akkurat. Så så langt skuffet over det grafiske og lyd i spillet..gameplayet derimot er jo genialt, spesielt om en er en RTS junkie.

 

Og spillet er jo laget for RTS fans...for andre så vil det nok virke ganske så oppskrytt. Men er garantert ingen annmeldere som kommer til å TØRRE å skrive noe negativt om dette spillet...håper dog Gamer.no har bein nok i nesa.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

strengt talt, du går vel ikke etter grafikk en i et RTS? er vel ikke et spill i HELE tatt som har bra grafikk so mer RTS

 

og tror neppe spillet ditt går no serlig bra når det er 300+ units på skjermen din eller.. er en grunn til at du ikke får full DX11 grafikk med mye action / units på skjermen som krever sitt..

Endret av MrDarkey
Lenke til kommentar

strengt talt, du går vel ikke etter grafikk en i et RTS? er vel ikke et spill i HELE tatt som har bra grafikk so mer RTS

 

og tror neppe spillet ditt går no serlig bra når det er 300+ units på skjermen din eller.. er en grunn til at du ikke får full DX11 grafikk med mye action / units på skjermen som krever sitt..

 

 

Grafikk er langt ifra alt, og gameplay er det viktigste. Men jeg synes ingame grafikken i SC2 er langt ifra det beste jeg har sett av andre rts spill der ute. Tillogmed cgi klippene som Blizzard er kjent for var rimelig labre med dårlige textures til tider.

 

Om spillet går bra med 300+ units eller ikke er vel urelevant, jeg kjører spillet på max og det leverer ikke in nærheten av den grafikken jeg personlig hadde trodd et spill av dette kalibret burde ha gjort. Men som skrevet...det er vel å pisse i kirka å skrive noe negativt om SC2 her slik :p

Lenke til kommentar

Er ikke en stor fan av RTS spill men som skrevet tidligere her slik så ville jeg jo teste det her for å se hva all the fuss is about.

 

Kul historie og jeg har bare skrapet på overflaten til spillet...og dem strategiske elementene er nok som sendt fra himmelen for fans av det.

 

Men jeg synes grafikken ingame var rimelig kjedelig...ja nesten litt dårlig til tider. Kjører på ultra og er langt langt ifra imponert...regnet liksom med at Blizzard her kom til å få meg til å tisse en liten skvett i trusa mi jeg. Tillogmed CGI klippene så langt har vært veldig varierende..alt ifra halvferdig dårlige textures til det helt sykeste en har sett på en god stund.

 

Lyden i spillet er også noe rar, lyd kvaliteten på endel npc og ting i spillet virker å være av lav kvalitet og kvalitets inntrykket er ikke noe å skrive hjem til mor om akkurat. Så så langt skuffet over det grafiske og lyd i spillet..gameplayet derimot er jo genialt, spesielt om en er en RTS junkie.

 

Og spillet er jo laget for RTS fans...for andre så virker det hele ganske så oppskrytt. Men er garantert ingen annmeldere som kommer til å TØRRE å skrive noe negativt om dette spillet...håper dog Gamer.no har bein nok i nesa.

Må si at jeg har hatt en stikk motsatt opplevelse av hva du har hatt. Spillet ser storartet ut (mesteparten av cut-scenes igjennom spillet er ingame, ikke CGI), og Blizzard har aldri vært de beste i bransjen når det gjelder grafikk (de går heller for lav-spec enn ultrarealistisk grafikk). ser heller ikke helt hvor lyden er "dårlig", kanskje du kan være litt mer spesifik der? Nå kan jeg selvfølgelig kalles en massiv blizzard fanboy, men IMO er dette definitivt det beste spillet Blizzard har lagt til dags dato.

Lenke til kommentar

Er ikke en stor fan av RTS spill men som skrevet tidligere her slik så ville jeg jo teste det her for å se hva all the fuss is about.

 

Kul historie og jeg har bare skrapet på overflaten til spillet...og dem strategiske elementene er nok som sendt fra himmelen for fans av det.

 

Men jeg synes grafikken ingame var rimelig kjedelig...ja nesten litt dårlig til tider. Kjører på ultra og er langt langt ifra imponert...regnet liksom med at Blizzard her kom til å få meg til å tisse en liten skvett i trusa mi jeg. Tillogmed CGI klippene så langt har vært veldig varierende..alt ifra halvferdig dårlige textures til det helt sykeste en har sett på en god stund.

 

Lyden i spillet er også noe rar, lyd kvaliteten på endel npc og ting i spillet virker å være av lav kvalitet og kvalitets inntrykket er ikke noe å skrive hjem til mor om akkurat. Så så langt skuffet over det grafiske og lyd i spillet..gameplayet derimot er jo genialt, spesielt om en er en RTS junkie.

 

Og spillet er jo laget for RTS fans...for andre så virker det hele ganske så oppskrytt. Men er garantert ingen annmeldere som kommer til å TØRRE å skrive noe negativt om dette spillet...håper dog Gamer.no har bein nok i nesa.

Må si at jeg har hatt en stikk motsatt opplevelse av hva du har hatt. Spillet ser storartet ut (mesteparten av cut-scenes igjennom spillet er ingame, ikke CGI), og Blizzard har aldri vært de beste i bransjen når det gjelder grafikk (de går heller for lav-spec enn ultrarealistisk grafikk). ser heller ikke helt hvor lyden er "dårlig", kanskje du kan være litt mer spesifik der? Nå kan jeg selvfølgelig kalles en massiv blizzard fanboy, men IMO er dette definitivt det beste spillet Blizzard har lagt til dags dato.

 

Kjempe fint for deg, men som du nevner selv så er du en stor fan av Blizzard og ser kanskje ikke ting helt nøytralt slik jeg gjør? Hva vet jeg, kanskje det er bare jeg som er veldig pirkete...

 

Lyden virker som den er ikke passer inn i spillet på en måte, om en møter folk som sier noe eller dyr osv så virker det dårlig samplet og troverdigheten for at lyden kommer fra denne npc er ikke tilstede i det hele tatt til tider. Vanskelig å forklare men det høres bare rart og ikke minst feil ut.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Tillogmed cgi klippene som Blizzard er kjent for var rimelig labre med dårlige textures til tider.

 

Vil da ikke si at CGI filmene er dårlige, men det er nesten ingen av dem, antar du snakker om in-game cutscenene ? er bare 4 pre-rendered filmer i hele spillet, men skal være helt enig i at de mangla litt "epicness". Kuleste cutscenen var faktisk en av in-game cutscenene imo.

 

Skjønner ikke helt hvordan du kan si at historien er kul da :p er jo nesten ikke noe main-story i det hele tatt. Skjer jo mer iløpet av protoss mini-kampanjen enn i hele terran kampanjen.

Lenke til kommentar

Kjempe fint for deg, men som du nevner selv så er du en stor fan av Blizzard og ser kanskje ikke ting helt nøytralt slik jeg gjør? Hva vet jeg, kanskje det er bare jeg som er veldig pirkete...

 

Lyden virker som den er ikke passer inn i spillet på en måte, om en møter folk som sier noe eller dyr osv så virker det dårlig samplet og troverdigheten for at lyden kommer fra denne npc er ikke tilstede i det hele tatt til tider. Vanskelig å forklare men det høres bare rart og ikke minst feil ut.

joa, men jeg ser fortsatt på spillet med et kritisk øye uansett hvor stor fan jeg er. kan se hvorfor du syntes at grafikken ikke sprenger hodet ditt, men for min del hadde jeg aldri forventet det fra Blizzard uansett siden de bryr seg mer om gameplay enn grafikk. Skal si meg litt enig med lyd "problemet" du snakker om, særlig når du rusler forbi en kar. Vanskelig å koble stemmen til den lille figuren som er på mappet.

Lenke til kommentar

Kjempe fint for deg, men som du nevner selv så er du en stor fan av Blizzard og ser kanskje ikke ting helt nøytralt slik jeg gjør? Hva vet jeg, kanskje det er bare jeg som er veldig pirkete...

 

Lyden virker som den er ikke passer inn i spillet på en måte, om en møter folk som sier noe eller dyr osv så virker det dårlig samplet og troverdigheten for at lyden kommer fra denne npc er ikke tilstede i det hele tatt til tider. Vanskelig å forklare men det høres bare rart og ikke minst feil ut.

joa, men jeg ser fortsatt på spillet med et kritisk øye uansett hvor stor fan jeg er. kan se hvorfor du syntes at grafikken ikke sprenger hodet ditt, men for min del hadde jeg aldri forventet det fra Blizzard uansett siden de bryr seg mer om gameplay enn grafikk. Skal si meg litt enig med lyd "problemet" du snakker om, særlig når du rusler forbi en kar. Vanskelig å koble stemmen til den lille figuren som er på mappet.

 

 

Er vel også noe med at dette spillet er blitt skrytt opp så voldsomt dem siste årene. Folk hadde gått over lik for å skaffe det liksom... Men dette er jo et spill hvor gameplay er alpha omega uten tvil, det er jo en grun til at SC1 fortsatt er kongen av rts liksom.

 

Og har bare såvitt skrapet på overflaten av spillet, men må nok nedjustere hype metrene mine og se spillet for hva det er og ikke hva en har blitt hypet opp til å tro det er :)

Lenke til kommentar

nå skal det og sies at jeg har spillt spillet siden februar, så jeg har blitt litt (for) vant til hvordan det både ser og høres ut.

 

bnet id er zeOx.898 for de som vil legge meg til, men er ikke så fryktelig glad i lagspill.

skriv din bnet id i tråden så skal jeg prøve mitt beste å holde en liste i OP så oppdatert som mulig :p.

(for de som ikke vet hvordan man ser karakter koden, se bildet under)

CC.png

Endret av zeox
Lenke til kommentar

Ferdig med første gjennomspilling, tok vel 13 timer ca.

 

Høydepunktet var siste protoss mission for min del.

 

Tja ... sitter igjen med følelsen av at det var en bra start, men ser fram til fortsettelsen. Hadde faktisk trodd det skulle være mer main story i første del, men men.

 

Uansett, så blir det vel en gjennomkjøring til i løpet av noen dager for å se om jeg finner flere enn 1 secret mission, og prøve på litt vanskeligere nivå (ble litt for lett, kun to missions jeg måtte restarte en gang).

 

Starter vel med multiplayer til uka... har spilt så mye multiplayer i beta at jeg ser mer fram til campaign og challenges osv enn multiplayer umiddelbart, selv om jeg vet at jeg kun kommer til å spille multiplayer etter hvert.

 

edit: Bare å legge meg til, aebriol.380 in game.

Endret av Aebriol
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...