Gå til innhold

Starcraft 2 tråden over alle tråder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

60 eur tilsvarer vel i underkant av 500 kroner, er rimelig høyt i forhold til 299,- som komplett.no tar, men jeg kan jo forstå at blizzard ikke ønsker å trampe i bedet til butikkene.

59 euro er sykt dyrt, fatter det bare ikke, digital dist skal være billigere.

 

Jaja noen som vet prisen på elkjøp/gamestop/platekompaniet/game i butikk?

 

Tenker på vanlig og CE edition, og kjipt at jeg nå så at elkjøp hadde CE til 499, er det noen andre butikker som kommer i nærheten av den prisen?

 

Edit, fikk collectors edition til 599 i butikk, billig, installerer nå,

 

vær så snill å add meg, min battlenet email er [email protected]

 

add add add!

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Jeg er sikker på at greia er at Blizzard holder prisen høy nå fordi de ikke vil ødelegge forholdet til distributørene som skaffer dem så mye publisitet ute i verden. 500 er fremdeles ikke dyrt for et spill som en kan spille i hundrevis av timer, det er bare litt dyrere enn det er i butikken akkurat nå. Prisen er helt sammenlignbar med hva en betaler for nye spill på Steam.

 

Please gidd den sytete kravmentaliteten. (Med en passiv-aggressiv :) )

Endret av ghad
Lenke til kommentar

Legg meg til hvis noen vil spille: @hotmail.com

 

Bare så det er klart, så trenger du ikke å legge ut epostadressen din for at folk skal kunne legge deg til. Du kan gi ut nicket ditt pluss den tallkombinasjonen du blir tilordnet av battle.net

 

Litt bedre sånn privacy-messig. :)

Lenke til kommentar

Da har jeg fått på meg dogtaggen, og er nesten ferdig med install..... Fy faen så klar jeg er!

 

Edit: Ja jeg skal ha på meg den dogtaggen hele tida! Så møter jeg en fellow sc2'er på gata, så skjønner han at jeg også er det :p

 

Edit2:

 

Herregud... Flere enn meg som fikk hjerteinfarkt da spillet ble ferdig installert:p?

den derre BAROOOM lyden til blizz hadde jeg glemt :D

Endret av Gorzun
Lenke til kommentar

Legg meg til hvis noen vil spille: @hotmail.com

 

Bare så det er klart, så trenger du ikke å legge ut epostadressen din for at folk skal kunne legge deg til. Du kan gi ut nicket ditt pluss den tallkombinasjonen du blir tilordnet av battle.net

 

Litt bedre sånn privacy-messig. :)

det som er greit med email er at det funker over alle blizzard spill, så fks hvis jeg adder mailen til en på sc2, så ser jeg han online når jeg spiller wow osv

 

 

digger spillet så langt, har bare kost meg med sp, masse oppgraderinger og alt,

Lenke til kommentar

Installerer spillet nå. For de som ikke har fått spillet enda og vil ha en liten smakebit så livestreamer jeg fra starten av campaignen og utover. Derfor gir jeg ut en liten spoiler alert. Utenom det så er det bare å stikke innom.

 

http://www.livestream.com/dagensdag

 

Da er vi igang! Hvis det oppstår noen problemer så si ifra i chatten.

Endret av DagensDag
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...