Gå til innhold

Starcraft 2 tråden over alle tråder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, men er det bundet til CD-keyen som følger med CE? Noen som har fått CE som kan av/bekrefte?

alt ingame ting som følger med CE er låst til CD-keyen, skal du ha in-game tinga må du bruke CD-Keyen til CE, driter du i ingame tinga så kan du jo bare selge CD-Keyen og beholde de andre tinga som følger med i boksen(sålangt kjøper driter i de tinga) eller noe så får kjøperen ingame items

Lenke til kommentar

Noen som har bestilt fra Gamezone som har fått spillet i posten? Siden Gamezone sendte spillet 23.07.2010 var jeg sikker på at jeg ville få det i dag, men i postkassen var det ingenting....

 

Heisann,

 

Vi fikk ikke lov av ActivisionBlizzard å sende spillet før i dag, men for å få det med på den første postforsendelsen ble alt pakket klart før helgen. Den vanlige utgaven ble derfor sendt fra oss i dag, og bør være hos de fleste i morgen. Dersom det er Collector's Edition du bestilte ble denne sendt fra oss på fredag (Igjen, ActivisionBlizzard), så den er hos deg i dag eller i morgen. :)

Lenke til kommentar

Noen som har bestilt fra Gamezone som har fått spillet i posten? Siden Gamezone sendte spillet 23.07.2010 var jeg sikker på at jeg ville få det i dag, men i postkassen var det ingenting....

 

Heisann,

 

Vi fikk ikke lov av ActivisionBlizzard å sende spillet før i dag, men for å få det med på den første postforsendelsen ble alt pakket klart før helgen. Den vanlige utgaven ble derfor sendt fra oss i dag, og bør være hos de fleste i morgen. Dersom det er Collector's Edition du bestilte ble denne sendt fra oss på fredag (Igjen, ActivisionBlizzard), så den er hos deg i dag eller i morgen. :)

 

 

Da burde dere be ActivisionBlizzard om å rykke å dra, Elkjøp sendte til sine kunder allerede forrige uke.

Lenke til kommentar

Nå meldes det på TeamLiquid at EU installeren skal funke, så da kan dere som har kjøpt spillet fra serviceinnstilte bedrifter sette i gang og kose dere. :)

 

Vi andre får vente. Jeg for min del har startet DL fra battle.net fra litt siden, om ikke spillet er kommet i morgen blir det avbestilling tvert.

Lenke til kommentar

Tja, i verste fall må du vel kjøre to forskjellige b.net kontoer... Skulle likt å vite det samme som du lurer på.

 

 

Edit: Sjekket inn på battle.net:

 

Og vi må visst uansett vente til i morgen med å kjøpe den digitale lisensen:

 

Digital Sales start 07/27/2010 10:00 AM CEST

 

De vil ikke engang opplyse prisen de raringene.

Endret av ghad
Lenke til kommentar

Satser på å hente min CE i morgen etter jobb, har tidligvakt ^_^ Jeg fant ut at jeg selv om jeg ikke har bruk for noe annet enn tegneserien (og den har jeg vel egentlig bare "bruk" for), så ville det være dritkjipt om det kom samlerutgaver av de andre og jeg kjøpte de, uten å kjøpe den første.

 

Og for å legge tråddebatten død èn gang for alle kan jeg som moderator si at en ny tråd vil være unødvendig, da denne bare kan skiftes navn på. Jeg vil være behjelpelig om trådstarter skulle ønske hjelp.

Lenke til kommentar

Tja, i verste fall må du vel kjøre to forskjellige b.net kontoer... Skulle likt å vite det samme som du lurer på.

 

Er så sinna for at jeg ikke ringte blizz support før stengingstid:(

 

Skal prøve å google litt, sjekke b-net forum etter spørsmålet, men jeg er elendig på slikt, så hvis noen har svar tas det hjertelig imot...

 

edit:

ringer support i usa atm... kommer tilbake med svar...

Endret av Gorzun
Lenke til kommentar

Tja, i verste fall må du vel kjøre to forskjellige b.net kontoer... Skulle likt å vite det samme som du lurer på.

 

Er så sinna for at jeg ikke ringte blizz support før stengingstid:(

 

Skal prøve å google litt, sjekke b-net forum etter spørsmålet, men jeg er elendig på slikt, så hvis noen har svar tas det hjertelig imot...

 

edit:

ringer support i usa atm... kommer tilbake med svar...

 

Hvis du går inn på battle.net kontoen din, så på manage games, så ser du der at det står Add or Upgrade a game, hvis du skriver inn CE cdkey der etter du har installert vanlige SC2 så tror jeg det bare at SC2 vil bli oppgradert til SC2 CE.

Lenke til kommentar

Kan man starte spillet å spille uten å ha disken i forresten?

Irriterende å ha en turbinmotor som dvdrom..

Går sikkert siden det blir digital download også, hadde vært litt teit at de som kjøper dvd blir tvunget til å bruke den hvis de med digital download ikke trenger noen dvd...

 

vente 10min til så er det ned til byen og plukke opp min CE versjon :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...