Ehtirno Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 Noen som har klart å få tak i den M1 rifla man låser opp når man når veteranstatus fra 2 og oppover? Er selv på level 2 men ser ikke noe til den ingame.. M1 er reservert for folk som er battlefield veteraner: http://veteran.battlefield.com/ Aner ikke hva det innebærer dog, siden jeg knapt har spilt BF serien online før.
Borgen Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 Jeg har veteranstatus 2 men jeg finner den ikke noe sted. Rart
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 Har ikke rørt SP-delen jeg, tror ikke jeg kommer til å gjøre det heller. Har mistet sansen for SP i det siste :/
Gal_ape Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 (endret) Noen som har klart å få tak i den M1 rifla man låser opp når man når veteranstatus fra 2 og oppover? Er selv på level 2 men ser ikke noe til den ingame.. M1 er reservert for folk som er battlefield veteraner: http://veteran.battlefield.com/ Aner ikke hva det innebærer dog, siden jeg knapt har spilt BF serien online før. Det er meningen at man skal bli belønnet med et våpen fra Battlefield 1943, men ser at jeg har lest om veteran status for det første Bad Company, og ikke 2ern. Ser for meg at man må ha høyere rank enn 2 for å få fatt i rifla :\ *edit* Leser her at noen påstår man kun trenger rank 2 for å få tak i M1 Garanden, så er vel bare å vente å se så kommer den nok snart. Endret 11. mars 2010 av Gal_ape
MrLee Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 Noen som har klart å få tak i den M1 rifla man låser opp når man når veteranstatus fra 2 og oppover? Er selv på level 2 men ser ikke noe til den ingame.. M1 er reservert for folk som er battlefield veteraner: http://veteran.battlefield.com/ Aner ikke hva det innebærer dog, siden jeg knapt har spilt BF serien online før. Det er meningen at man skal bli belønnet med et våpen fra Battlefield 1943, men ser at jeg har lest om veteran status for det første Bad Company, og ikke 2ern. Ser for meg at man må ha høyere rank enn 2 for å få fatt i rifla :\ *edit* Leser her at noen påstår man kun trenger rank 2 for å få tak i M1 Garanden, så er vel bare å vente å se så kommer den nok snart. Det irriterer meg at den sida ikke vil godta brukeren min på 2142, ei heller BF:V cd keyen :/ Bare BF2 og spec for. tok den.. men det holdt heller ikke til mer enn rank 1
Zimmerh Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 (endret) Noen andre her som føler at recon noobs ødelegger litt av spillet? Det er litt kjipt når du ser folk som sender inn mortar strike etter mortar strike og du kan ikke stå stille for 2 sek før du ligger der. Spiller jo også recon spesielt når det blir fælt mange recon på det andre teamet, men ikke i nærheten av så mye som det føles andre gjør, ettersom jeg spiller på nesten bare en sevrer og folk begynner å bli litt kjente så ser man jo hvem du blir skutt mest av. Skulle ønske det kom et server option som gjorde at man kunne ha restriksjoner på kits bare 5 recon kits per lag til en hver tid også videre. Vel man trenger jo bare restriksjoner på recon. Endret 11. mars 2010 av Zimmer
hvo91 Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 Jeg fikk M1 Gerand med en gang jeg startet opp spillet for første gang. Jeg har veteran rank 3, men har hørt den kommer på rank 2.
Frode789 Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 Noen andre her som føler at recon noobs ødelegger litt av spillet? Skulle ønske det kom et server option som gjorde at man kunne ha restriksjoner på kits bare 5 recon kits per lag til en hver tid også videre. Vel man trenger jo bare restriksjoner på recon. Hehe ja Hadde jo vært behagelig med litt mindre recon (eller snipere som 95% av dem tror det er)
Zarax Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 Dette var jo hyggelige greier. Går inn på veteran.battlefield.com for å legge til noen spill. Drar fram BF Vietnam og skriver inn koden. Så står det at det er blitt brukt allerede... Fikk heldigvis lagt inn BF2 + expansions og BFH.
Lakus Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 Fordelingen på anntal kills med de forskjellige kitene er visst utrolig likt. Ligger rett rundt 25% på alle sammen, noe som igjen tyder på at det er langt unna så mange snipere som mange gir uttrykk for. Det er vel mere det at det svir mer i stoltheten om man blir drept av en med sniper enn en med et maskingevær.
Frode789 Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 Fordelingen på anntal kills med de forskjellige kitene er visst utrolig likt. Ligger rett rundt 25% på alle sammen, noe som igjen tyder på at det er langt unna så mange snipere som mange gir uttrykk for. Det er vel mere det at det svir mer i stoltheten om man blir drept av en med sniper enn en med et maskingevær. Eller, det er bare så utrolig mer irriterende
Nerowulf Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 Noen som har klart å få tak i den M1 rifla man låser opp når man når veteranstatus fra 2 og oppover? Er selv på level 2 men ser ikke noe til den ingame.. M1 er reservert for folk som er battlefield veteraner: http://veteran.battlefield.com/ Aner ikke hva det innebærer dog, siden jeg knapt har spilt BF serien online før. Det er meningen at man skal bli belønnet med et våpen fra Battlefield 1943, men ser at jeg har lest om veteran status for det første Bad Company, og ikke 2ern. Ser for meg at man må ha høyere rank enn 2 for å få fatt i rifla :\ *edit* Leser her at noen påstår man kun trenger rank 2 for å få tak i M1 Garanden, så er vel bare å vente å se så kommer den nok snart. Jeg er veteran rank 3. Hvis jeg går inn på mine stats og slikt, så ser jeg at jeg har M1. Men jeg finner den ingen steder in-game.
Lakus Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 Var vel snakk om at innimellom alt tullet med EA sine servere så hadde de også skrudd av funksjonen som sjekket om du var veteran eller ikke. Dermed er det mange som skulle vært Veteraner som ikke er det enda, rett og slett fordi alt fremdeles ikke er helt oppe og går. Når alt er oppe skal du nok se at M1´en kommer plingene inn. Jeg fikk M1 så tidlig at jeg ikke kan huske å ikke ha hatt den - fordi jeg gikk online før serverne raste ned og denne funksjonen naturlig nok da var oppegående. Må også merke seg en ting, og det er at om du har spilt et Battlefield-spill tidligere så vil du havne i Veteran rank "0". Om du har spilt to Battlefield-spill tidligere vil du få rank 1 osv. Selv har jeg Veteran rank 4 og det stemmer godt med at jeg har registrert 5 spill på veteran.battlefield.com. PS: Battlefield 1943 skulle legges til i Veteranstatusen din automatisk da Bad Company 2 kom ut ifølge DICE, men der har det også skjedd noe tull åpenbart nok. Så igjen er det bare å vente på at de får orden på serverne sine og se at også BF1943 og BFBC2 automatisk legger seg til. Og nei, expansions som Special Forces til BF2 og Road to Rome til BF1942 gir deg ikke mer Vetarean rank.
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 Faen som jeg irriterer meg over pistol i MP-delen. Så helt sykt overpowered.
Lakus Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 Sikker på at de som dreper deg med pistol ikke bare byttet til den fordi hovedvåpenet deres var tomt for ammo? Jeg er raskt ute på å bytte til pistol fremfor å lade om geværet mitt om det skjer, og da har allerede fienden såpass lite liv igjen at det ikke skal mye til.
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 (endret) Jeg blåser i hvorfor de bruker pistol, men når jeg skyter 20-30 M249 skudd i en person, og han skyter med 3 ganger med pistol, han lever jeg dør, så er det noe feil. Endret 11. mars 2010 av Bruker-127711
Exia Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 Jeg blåser i hvorfor de bruker pistol, men når jeg skyter 20-30 M249 skudd i en person, og han skyter med 3 ganger med pistol, han lever jeg dør, så er det noe feil. Indeed. Irriterer meg også fælt over noen av medic våpenene. De er latterlig bra i forhold til assault rifler.
Patrick1991 Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 Headshot forblir headshot :rolleyes: Så sant, så sant. Dessuten kommer det jo litt an på hvem som allerede er skadet. Du kan jo ikke se hvor mye "hp" du eller fienden din har før en av dere er døde og ser på killcam'en. Dessuten treffer man ikke mye ved å spraye som en tulling. Korte "bursts" er tingen, uansett hvilket automatvåpen man bruker. funker iallefall for meg :rolleyes:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå