Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk inn et par gode runder i går kveld, endte i en tank med en annen god spiller og fikk inn 31/0 før vi mistet tanken skikkelig artig å spille selv uten vent når en treffer på noen som kan å spille på lag. Fikk inn et litt heldig headshot på en heli pilot med sniper også, skjøt fra hofta bare av kjedsomhet egentlig og ned gikk det, slike ting som gjør det virkelig artig å spille igjen.

 

Fortress gamer mumble serveren fikk jeg bare connection refused på i hele går noen som vet hvorfor? De gangene jeg har vært der har det ikke vært noen som spilte heller:/

 

Skal bort i helga men spiller søndag's kvelden antakelig, noen som vil hive seg med på et team og mumble? Ta og overkjøre noen rush og conq kart?

Lenke til kommentar

Granadelauncherspam? hehe

 

Har ikke fått den til når noen står i det, må muligens vente til det perfekte øyeblikk en god stund under matchen, slik at bygninger begynner å bli ødelagt av krigføringen i seg selv.

 

Eller du kan lage en liten felle med å fjerne det meste, å bare ligge klar med granadelaunchern? :p

Lenke til kommentar

Problemet med tanks er at du er higly exposed, spesielt på baner som Acatama Desert med gale helikopterpiloter :p

 

Det er sant. Men derfor anbefaler jeg Arica Harbor (best), eller Port Valdez :)

 

På Port Valdez (stage 2), så er det ofte jeg får D2.0 kill ved å nuke B huset med T-90en. Sitter ofte en haug med folk inni der, spess. om laget ditt akkurat har armert bomba :) Dessverre hopper de ofte ut av huset når det raser (go figure.. :p), sånn at jeg bare får "vanlig" T90 kill :\

Endret av Frode789
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...