Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.


Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke hvorfor det fortsatt er "Lost Connection To Server" error jeg. Har andre også fortsatt det? Er jo ikke akkurat en "liten" bug, sånn som jeg har forstått det er det heller ingen løsning på problemet.

 

Edit: Jeg tok meg en lang pause da jeg klikka på spillet( i vinkel ) pga lost connection. Hvis noen har løst problemet eller vet noe om hvordan man løser det er jeg lutter øre. Og jeg har googla endel uten å løse det.

Endret av Mammakamel v2.0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det ville ikke kjøre veldig bra. Uten en god Quadcore CPU kommer FPS din til i ligge rundt 10-20 vil jeg tro. Nå har jeg ikke helt greie på laptoper, men jeg vet at hvertfall skjermkortene som er laget for laptoper er som regel svakere. Broren min skaffet spillet før han fikk oppgradert CPUen sin, som var en AMD Dualcore på 2Ghz, samtidig som han hadde et HD5770. Ytelsen var ikke bra, og det grunnet CPUen. Han oppgraderte til en Quad, og fikk rundt 40fps høyere stabilt. Så ikke ha store forhåpninger hvertfall. Mulig du kan dra 30fps på low.

Trenger vel ikke quad core? Ikke med mindre du skal kjøre CS5, redigere en film og convertere filer samtidig som du spiller....

Med de specsa kan du kjøre 60+fps på low.

Lenke til kommentar

Det ville ikke kjøre veldig bra. Uten en god Quadcore CPU kommer FPS din til i ligge rundt 10-20 vil jeg tro. Nå har jeg ikke helt greie på laptoper, men jeg vet at hvertfall skjermkortene som er laget for laptoper er som regel svakere. Broren min skaffet spillet før han fikk oppgradert CPUen sin, som var en AMD Dualcore på 2Ghz, samtidig som han hadde et HD5770. Ytelsen var ikke bra, og det grunnet CPUen. Han oppgraderte til en Quad, og fikk rundt 40fps høyere stabilt. Så ikke ha store forhåpninger hvertfall. Mulig du kan dra 30fps på low.

Trenger vel ikke quad core? Ikke med mindre du skal kjøre CS5, redigere en film og convertere filer samtidig som du spiller....

Med de specsa kan du kjøre 60+fps på low.

 

Spillet er veldig CPU avhengig da :p

Alle mine 4 kjerner blir brukt i det spillet her, men en kjapp dual core skal gjøre jobben.

Og nei, det er mer enn nok spill der ute som faktisk krever du har 4 kjerner for god ytelse.

Lenke til kommentar

Har nettopp fått en pc av en kamerat som er quad core og merker god forskjell. Kan spille på high nå med god fps. Min gamle maskin var en intel core 2 2.6ghz med 2gb ram og 8800GTS. Kunne fint spille BC2 på medium grafikk uten noe nevneverdig hakking. Spilte dog på low for å minimere risken for lag :).

Lenke til kommentar

Atacama desert har gått fra å være den værste til den beste banen :)

 

Skyte ned choppers med tank er herlig, og spesielt denne gullingen med tracer dart da ;)

atacama desert er mitt favoritt map :). Er uhyrlig morsomt å sitte i den luft kanonen i spawnet og skyte ned helikopter på andre siden av brettet hehe. Contrast på 10% så ser jeg bortimot fra russisk spawn helt til objective A.

Lenke til kommentar

/rage start

Fy faen. Hadde en helt horribel spilleøkt nå. Uansett hvilken server jeg kom på så gadd ikke en kjeft å defuse, ei heller plante. Er så frustrerenes!!! Det er så ekstremt lite man kan gjøre alene i det spillet her, og når resten sitter på gjerdet, så blir ingenting gjort og vi taper!

Hele dette opplegget med at man er avhengig av godt samareid synes jeg rett og slett suger!. Kommer man på et rass lag, ja, da er man fucked!

Finnes faen ikke morsomt å tape hver bidige runde!

Frister nesten å starte med MW2. Der har man mulighet for å vinne om man er god alene.

 

Om du spiller på TV2 så har du garantert sett meg whine.:blush::thumbup:

/rage end

 

 

Min stats med å komme på topp hver runde med 2,2k p og 1,00 i k/d sier litt om hvor dårlige teammates er.

Endret av M4rius
Lenke til kommentar

Startet å spille igjen selv for et par dager siden, endelig litt ledig tid til å få inn noen kamper hver kveld mellom leggetid for ungene til en slokner selv.

 

Holder meg på TV2 serverne foreløpig siden de fleste andre der løper rundt alene også da jeg ikke har noen å spille med mer fast.

Prøvde å finne noen på VOIP ingame men enten fungerer det ikke eller så var jeg fullstendig alene til å ville prøve å samarbeide. Noen klaner eller annet som er aktive fortsatt og spiller om kveldene?

 

Er på som regel mellom kl 2000- 2330 og får inn noen brett.

 

Har en stabil tilkobling, god pc (alt på max uten fps drop selv når mye skjer og en spammer røyk granater), vent og tid til å spille.

 

(Kontakt annonse):p

Endret av guineas
Lenke til kommentar

Valparaiso var min første bane, denne elsker jeg. Laguna Presa er fantastisk som både squad TD og Rush. Qonquest kjører jeg den banen med 2 øyer og en oppdelt båt i midten. (kommer ikke på navnet)

 

2 øyer? :p Er oppdelt båt på Atacama Desert. Mener du den? :)

Endret av Frode789
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...