Gå til innhold

Aion - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er positivt overasket. er spillet bra i end game som det er i starten, så blir det kjøp av meg.

 

har egentlig ikke tenkt over det, er det helt open world ala wow, eller er det zoning for hver zone du er i? er framdeles i start sonen, så vet ikke hvordan det blir utover

 

Er zoner jo, men de er ganske store så er ikke noe stort problem. er vel en 5 zoner for hver faction i pve områdene og 3 zoner i Abyss eller noe.

Lenke til kommentar

Fikk tested det ut litt i går kveld. Spillet fløt utrolig fint når jeg først kom inn. Nydelig grafikk også, selv om jeg sikkert ikke kjører de beste settings med PC'en min som begynner å dra litt på årene nå.

 

Kommer helt sikkert til å investere i dette, selv om jeg egentlig er mer PvE orientert en PvP.

Ble straks så skummelt i WoW når hordene kom løpende mot meg ^_^ .

 

Noen som kan bekrefte om det er mulig å beholde nedlastingen fra betaen og spille på den når spillet slippes?

 

Alf

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2

Vill dette koste i måneden? Virka ganske bra egentli, testa ikkje mye i går, måtte til sengs pga jobben i dag^^

Men i kveld skal det spilles.

Lenke til kommentar
Hvor kan jeg få kjøpt Collector's Edition får Aion?? Helst en norsk side der jeg får retail boxen sendt.

 

Hvis det er utsolgt overalt får jeg nok bare gå får digital metoden til NCsoft Store, eller hva sier dere?

 

Det kommer kun 15.000 CE til Europa så mulighetene til å skaffe disse blir IKKE lett dessverre..

Er nok endel nettbutikker som "har solgt over evne" også er jeg redd..

Lenke til kommentar
Hvor kan jeg få kjøpt Collector's Edition får Aion?? Helst en norsk side der jeg får retail boxen sendt.

 

Hvis det er utsolgt overalt får jeg nok bare gå får digital metoden til NCsoft Store, eller hva sier dere?

 

Det kommer kun 15.000 CE til Europa så mulighetene til å skaffe disse blir IKKE lett dessverre..

Er nok endel nettbutikker som "har solgt over evne" også er jeg redd..

 

Kilde?

Lenke til kommentar
Hvor kan jeg få kjøpt Collector's Edition får Aion?? Helst en norsk side der jeg får retail boxen sendt.

 

Hvis det er utsolgt overalt får jeg nok bare gå får digital metoden til NCsoft Store, eller hva sier dere?

 

Det kommer kun 15.000 CE til Europa så mulighetene til å skaffe disse blir IKKE lett dessverre..

Er nok endel nettbutikker som "har solgt over evne" også er jeg redd..

 

Kilde?

 

Det står på sidene til Aion et eller annet sted, orker ikke lete igjen.

Det blir totalt laget 50k CE og somsagt havner 15k av disse i Europa.

Jeg jobber i verdens største spillkjede og her i Skandinavia er vi kun garantert 1 eksemplar til hver butikk :-(

Førstemann til mølla får, altså 1 heldiggriss i hver butikk...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...