Gå til innhold

Aion - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Huff, noen fæle feilmeldinger som popper opp. .............The memory could not be "read".........

 

Alf

 

Problemet var at det hele tiden poppet opp en feilmelding som førte til at spillet ble lukket ned, og fjernet jeg feilmeldingen og hentet opp spillet igjen (fra bunnlinja på PC'en) så dukket feilmeldingen opp igjen og lukket ned spillet igjen osv osv.....

 

Løsningen var å ikke trykke vekk feilmeldingen og heller trekke den helt til siden på skjermen og deretter hente frem spillet igjen. Nå lyser innloggingssiden innbydende mot meg hele dagen :)

 

Poengen med å trekke feilmeldingen helt til siden er at dersom du trykker på det punketet på skjermen feilmeldingen ligger, selv om den ligger "bak" spillet så dukket den frem igjen og lukket ned spillet.

 

Ja jeg vet at dette var uinteressant for de fleste men ville bare nevne det dersom noen andre slet med samme problemet ;) .

 

Alf

Endret av Alfalfa
Lenke til kommentar
Fikk ordnet meg en key og installert spillet igår....skal bli spennende å se hvordan dette mmorpg spillet er altså!

 

Husk at dette er en beta og at "alt" moroa ligger i Abyss(pvp området) som du ikke har tilgang til.

 

Vært i en haug med beta tester tidligere så det går bra :) Ah...så det området er stengt...skal i all ærlighet si jeg ikke vet alt for mye om spillet men det er vel ikke "basert" på pvp?

Lenke til kommentar
Fikk ordnet meg en key og installert spillet igår....skal bli spennende å se hvordan dette mmorpg spillet er altså!

 

Husk at dette er en beta og at "alt" moroa ligger i Abyss(pvp området) som du ikke har tilgang til.

 

Vært i en haug med beta tester tidligere så det går bra :) Ah...så det området er stengt...skal i all ærlighet si jeg ikke vet alt for mye om spillet men det er vel ikke "basert" på pvp?

 

Jo spillet er pvp fokusert eller pvpve som de kalles her siden du har 2 factions og en npc faction som slåss om kontrol i pvpve området(Abyss). Du kan level fra 1-50 og skaffe alt du trenger uten å dra til abyss og pvpe men du vil gå glipp av det meste av spillet.

Endret av Ramusama
Lenke til kommentar
Står fredag 3 juli i konkuranse posten til gamer. Men hade jo vert greit om det starter i kveld :)

 

Dette er tat fra beta forumet:

 

--- Coming Next ---

 

The next coming NA & EU Beta event for Aion is currently scheduled as follows:

 

July 2 -July 6.

 

--- On the Horizon ---

 

Closed Beta Event #4 - July 17 - July 20

 

Focus: Elyos and Asmodian levels 1-25

 

Closed Beta Event #5 - July 31 - August 3

 

Focus: TBD

 

Closed Beta Event #6 - August 14 - August 17

 

Focus: TBD

---

 

CEST = Central European Summer Time (Madrid, Paris, Stockholm, Berlin, etc.)

BST = British Summer Time (London, Brighton, etc.)

PT = Pacific (Summer) Time (Seattle, etc.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...