Gå til innhold

Aion - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Gleder meg stort til å teste ut 10 til 25 som er en mye "viktigere" del av spillet enn de første 10..

Tipper de har gjort det på denne måten for å fordele beta testerene utover på levels istede for at alle kommer inn samtidig fra starten.

De fleste som startet i forrige beta er jo nå fra level 10 mens de nye begynner på 1.

Fin måte å fylle opp serverene på..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-o2Xgh2

Fikk tak i beta her fra gamer. Glede rmeg til og teste. Virker velfig intresangt :)

 

men krever spillet mye? Klarer man dette greit om man kan spille Age of Conan uten store problemer?

Lenke til kommentar

Meh, har skaffet meg beta-key og greier og så finner jeg ut at jeg skal bort i helgen... <_<

 

Noen her som har lyst på min beta-key?

 

Edit: Ateuz var raskest på avtrekkern der. Håper han og alle dere andre som skal spille i helgen koser dere!

Endret av Error
Lenke til kommentar
Fikk beta key her om dagen, og når jeg "legger den inn" får jeg bare opp key not yet active, altså jeg kan ikke legge den til før fredag eller når det var?

 

Torsdag.

Nei trur det skal være det samme om serverene er oppe eller ikke om du får rega key. Bare vær siker på at du reger keyen til riktig region, får ikke brukt en US key på en EU konto eller omvent.

Lenke til kommentar
Er det noen closed beta som pågår hele tiden som man kan søke seg inn i?

 

* June 19-21: Asmodian closed beta capped at level 10

* July 3-5: Asmodian level cap increases

* July 17-19: Abyss only with unrestricted flight and hopefully a lot of PvP

* August 14-17: First open beta

* August 19-23: Second open beta

 

Og du kan komme in ved enten få en beta key fra en konkuranse eller annet, eller ved å forhåndsbestille spillet.

Endret av Ramusama
Lenke til kommentar
Fikk beta key her om dagen, og når jeg "legger den inn" får jeg bare opp key not yet active, altså jeg kan ikke legge den til før fredag eller når det var?

 

Torsdag.

Nei trur det skal være det samme om serverene er oppe eller ikke om du får rega key. Bare vær siker på at du reger keyen til riktig region, får ikke brukt en US key på en EU konto eller omvent.

Hmm.

 

Når jeg la inn spillet nå, så står det "Aion (US)." i NCsoft launcher programmet?

 

Fikk key gjennom den siste gamer.no konkurransen. Den åpner seg kanskje ikke før til torsdagen?

 

EDIT: Står når jeg åpner spillet at "We're sorry, but this account does not have access to Aion" eller noe lignendes.

Endret av oophus
Lenke til kommentar
Fikk beta key her om dagen, og når jeg "legger den inn" får jeg bare opp key not yet active, altså jeg kan ikke legge den til før fredag eller når det var?

 

Torsdag.

Nei trur det skal være det samme om serverene er oppe eller ikke om du får rega key. Bare vær siker på at du reger keyen til riktig region, får ikke brukt en US key på en EU konto eller omvent.

Hmm.

 

Når jeg la inn spillet nå, så står det "Aion (US)." i NCsoft launcher programmet?

 

Fikk key gjennom den siste gamer.no konkurransen. Den åpner seg kanskje ikke før til torsdagen?

 

EDIT: Står når jeg åpner spillet at "We're sorry, but this account does not have access to Aion" eller noe lignendes.

 

Hvor lasta du det ned fra?

 

For å være siker på at du kommer på EU server gjør dette.

1. Åpne clienten.

2. Gå på fil.

3.Derifra settings.

4. Gå til fanene Advanced

5. Hvis Region er på Europe så er det i orden, hvis den er på NA bytt til EU.

 

Det vil enda stå Aion(US) i clienten din men dette er bare en bug, han vil enda conecte til EU serverne. Håper dette kan hjelpe deg :)

Endret av Ramusama
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...