Gå til innhold

Ting som du irriterer deg over.

Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Jeg skrudde på tven for litt siden, for å se på CSI: NY, jeg var allerede litt småsur for å ha gitt bort en halv sjokolade. Klikk, tven er på, og hva ser jeg, en episode som jeg har sett før? JA. Det irriterer meg skikkelig.

Nå, er det din tur :lol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Repeat. Slik som du nevner på slutten der. :@

Ellers så... når jenter driver å "flørter" med deg, mens så er det bare sånn generelt sett. DØ! :p

Skrevet
Jeg skrudde på tven for litt siden, for å se på CSI: NY, jeg var allerede litt småsur for å ha gitt bort en halv sjokolade. Klikk, tven er på, og hva ser jeg, en episode som jeg har sett før? JA. Det irriterer meg skikkelig.

Nå, er det din tur :lol:

Det at folk refererer til enkelte The Who sanger som: sangen på CSI reklamen. :angry:

Skrevet (endret)

The Who, hvem er det? Pff, sangen heter CSI-sangen! ;)

Irriterer meg grønn av de gangene jeg tar dumme valg, bare for å se de bite meg i baken minuttet senere. At jeg aldri lærer!

Endret av bamsefar
Skrevet
Folk på jobbet som ikke rydder etter seg.

Birger :)

Støttes. Jobbet en del med renhold som inklusiv i jobben jeg var ansatt til. Ekkelt med alt man kan finne i et varelager for grossister (Asko). :rolleyes:

Skrevet (endret)

Top 5

1, Små rips som flørter.

2, Små brødere

3, Folk som gamer merkeligt... (Fks, bare camper ett sted, eller bruker cheats....)

4, Folk som tror de er best i alt og tror de kan mer enn alle andre (Disse kunne blitt lakt i pinestolen!!)

5, Rare ganster folk som stadig truer deg med bank i parken men møter aldri opp.... :blink:

Endret av Michael Jensen
Gjest Bruker-127711
Skrevet

Eg irriterer meg over dei i butikken som har ein stappfull handlevogn, mens du som står bak dei har bare ein liten colaflaske, slippe deg frem har dei aldreg hørt om nei!

Gjest Slettet-o2Xgh2
Skrevet

At kinoen her i byn ikkje skal vise Friday 13 filmen i dag :mellow:

• 2 uker senere...
Skrevet
At mine problemer ikke er viktige nok for alle sammen. Her sitter jeg med en dyp depresjon og selvmordstanker, men nei da, ikke viktig nok.

:(

Wut? :unsure:

Irriterer meg at det tar lang tid for meg å gjøre lekser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...