Gå til innhold

Gamer.no: mannlige genitalier i bakgrunnsbildet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenkte definitivt på det når jeg studerte litt rundt på siden, men det er ikke sånn at jeg tenker det hver gang jeg ser på bakgrunnen.

Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet

Vent, det er ikke negaitvt ment, vel? ^_^

Skrevet

Hehe - ingen årsak ;)

Det var nå ment som en tilbakemelding på om man kanskje burde vurdere å forandre / fikse litt på det. Er mange morsomme logoer o.l. som har vært litt på kanten uten at designerne nødvendigvis var klar over det :)

Skrevet

Jeg er litt imponert over hva dere er villige til å se og hvor. Jeg ser ikke på det der som et omriss av et mannlig kjønnsorgan, jeg ser på det som et ornament. Lurer på hva dere ser når dere ser på eldre arkitektur.

Skrevet
Jeg er litt imponert over hva dere er villige til å se og hvor. Jeg ser ikke på det der som et omriss av et mannlig kjønnsorgan, jeg ser på det som et ornament. Lurer på hva dere ser når dere ser på eldre arkitektur.

God ide! Ut på byn å kikke på eldre arkitektur ^_^

Skrevet

Var noen gutter i gamleklassen min som flirte godt over utseendet på et akantusblad. Jeg ser fortsatt ikke det samme som dem. Ikke en gang når jeg prøver. ^_^

Skrevet
Var noen gutter i gamleklassen min som flirte godt over utseendet på et akantusblad. Jeg ser fortsatt ikke det samme som dem. Ikke en gang når jeg prøver. ^_^

Fordi du er så vandt med å se det hver kveld. ^_^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...