Gå til innhold

Velkommen, kjære leser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Jeg vet ikke med dere, men jeg føler meg enda mer knyttet til Gamer.no nå enn noensinne – selv om jeg har jobbet her lenge. Bli med oss inn i fremtiden, dette blir veldig spennende!"

Det er du ikke alene om! Jeg gleder meg :)

Skrevet
"Jeg vet ikke med dere, men jeg føler meg enda mer knyttet til Gamer.no nå enn noensinne – selv om jeg har jobbet her lenge. Bli med oss inn i fremtiden, dette blir veldig spennende!"

Det er du ikke alene om! Jeg gleder meg :)

Samme følelse. Gamer.no kommer til å fortsette å være norges ledende spillside, rett og slett fordi dere har de beste skribentene :D

Skrevet

Yupp, blir kjempespennende å se hva framtiden bringer. Som trofast leser gjennom mange år har jeg blitt veldig glad i Gamer, så flott at dere har kommet over bruddet såpass kjapt. Så lenge dere holder kvaliteten fra "gamle" Gamer, har dere sikret meg som leser :)

Skrevet

Gratulerer med allerede over 1000 medlemmer på under 1 dag. Kanskje vi får 2000 medlemmer iløpet av dagen idag :)

Poenget er ihvertfall at dere har fått en pangstart, og det har dere absolutt fortjent. Dere gjør en glimrende jobb.

Gjest Slettet-o2Xgh2
Skrevet

Håper alt går bra fremover nå!

dere vet vi trenger dere! :)

Skrevet

Må si jeg liker designet godt sålangt. Siden ser rett og slett pen og stilren ut. Er klar over at det vil komme flere funksjoner og at designet sikkert ikke er helt ferdig. En ting er nå sikkert, dette kommer til å bli meget bra.

Gjest Slettet+56132
Skrevet

Føler jeg spammer som bare juling akkurat nå, men la gå:

Gratulerer gamer.no! Dette blir virkelig, virkelig bra :D

Skrevet

Som leser sier jeg takk for velkomsten, og jeg håper på artikler i samme stil som tidligere, dvs utfyllende og lange. Jeg liker derimot ikke hvor stor plass som brukes til artikkelbilder, det minner om tek.no-ånden hvor bildene er større enn de to-tre linjene med tekst. Men jeg regner med mye vil skje med design og utforming av gamer.no etterhvert, forhåpentligvis i en retning som likner på gamle gamer.no pre tek.no.

Skrevet

siden er absolutt helt konge, gleder meg stort til å se ka dåkkar får til i tiden fremover og takk for at dåkkar kom dåkkar på beina så fort, kunne isje klart meg uten dåkkars flotte artikkler :p

Og eg føler meg også mer knyttet til gamer no, dette er virkelig starten på noe bra ;)

Skrevet

Ååå ååå ååå, det går likar no!

Må si at Gamer.no har prestert bedre enn jeg faktisk trodde de skulle i denne perioden, og det betyr pluss i boka. ;)

Skrevet
Som leser sier jeg takk for velkomsten, og jeg håper på artikler i samme stil som tidligere, dvs utfyllende og lange. Jeg liker derimot ikke hvor stor plass som brukes til artikkelbilder, det minner om tek.no-ånden hvor bildene er større enn de to-tre linjene med tekst. Men jeg regner med mye vil skje med design og utforming av gamer.no etterhvert, forhåpentligvis i en retning som likner på gamle gamer.no pre tek.no.

Gamer.no pre tek.no var snasent ja. Likte det husker jeg. Men man har jo blitt vant til mye rart også...

Uansett, lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...