Gå til innhold

Få avataren din vurdert!


Comprade

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ShampooMacTavis har tydeligvis oppfatningen av at jula varer helt til påske. Synes ikke noe spesielt om avkuttet nede i høyre hjørne ettersom at det bare er en liten del av wonderbaumen som er på utsiden. Ellers en helt grei avatar som gjør at de som er aktive på forumet vet at det er deg uten å lese navnet.

 

7/10

Lenke til kommentar

Oisann, hadde glemt at jeg fortsatt hadde juleavataren min :p

 

Lexiboij har en rimelig unik avatar som er lett å kjenne igjen, dog synes jeg fargene er for mørke til avatar å være, og selv om han er "kul", er ikke personen (?) i bildet særlig behagelig å se på over lengre tid. Men alt i alt en rimelig god avatar.

 

6/10

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Jeg må bare si at jeg digger Shampoo sin, aner ikke om det er fra et spill eller om det der er shoppa, eller copy paste fra nett, men utrolig heftig var den ihvertfall.

Btw, wunderbaumen ser ut som en COG-tag.

 

Nostalgic sin minner meg om en rolig middelaldrende delvis sinna, delvis rolig "jarhead", med et pent smil.

Jeg digger det, mørkt, men samtidig har han et smil, litt motsigende effekt og jeg digger det.

 

9/10!

 

Min avatar er bare eid, rød hodeskalle, hva mer kan man ønske seg i et FPS.;D

Lenke til kommentar

Takk for komplimenter av min avatar!

 

Villanden: En stilig og lett gjenkjennelig avatar, som skiller seg ut ved sine fine svart/hvitt kontraster. Tenker på deg og Henrik Ibsen med en gang jeg ser den. Dog synes jeg personlig at en avatar er best dersom den har én person/ting/skapning å fokusere på, slik at man binder den ene tingen med brukeren. Du har mer et landskapsbilde. Men stilen på bildet minner meg om deg uansett, så den gjør det en avatar er ment for å gjøre.

 

8/10

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

En veldig stilfull avatar Shampoo, lett gjenkjennelig er den også. Et stort pluss for motivet også (hvit/lyshårete jenter :love: ). Allikevel liker jeg den gamle avataren din bedre, den var mer "deg" om du skjønner. ;) Denne avataren sier ikke så mye om deg kanskje, vet ikke helt hva det er.

 

Tror jeg vil gi deg 7/10 :)

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

RoR:

 

Et fint tegnet bilde, og bra plassering og fargenyanser gjør din avatar til det den er, nemlig en bra en. Det ser ut som et bokcover, og så vidt jeg har forstått det, så er du en smart mann som er glad i å lese. Så avataren passer for deg.

Jeg vet ikke helt hvor du har tatt bildet fra, men hadde jeg sett den fyren i en bokbutikk, på et videocover, eller på gata for den saks skyld, så hadde jeg tenkt på deg med en gang.

 

8/10

Endret av Villanden
Lenke til kommentar

Gormers:

 

Calvin i Calvin&Hobbes. Man får vel knapt stiligere og artigere motiver enn de man finner i Tommy og Tigern-bladene. God kvalitet på avatar og gjennomsiktig bakgrunn trekker opp. Litt blasse farger kanskje, men det er vel slik vintern er. Artig vinkel på motivet gjør avataren litt mer unik. En avatar jeg kan kjenne igjen!

 

8/10

Lenke til kommentar

Rider of Reason:

Er usikker på om jeg har kommentert avataren før men... :p

Det er en avatar som jeg synes har litt lav kvalitet, fargene er litt blasse, og den mangler ramme. Samtidig har motivet vokst veldig på meg, den er forholdsvis unik, den passer bra til deg, fargetonen er likevel behagelig (liker spesielt lyset i høyre hjørne), og jeg kan egentlig ikke se for meg at ramme ville gjort seg noe godt her.

9/10

Lenke til kommentar

Laland har kastet ut jula.

 

Den avataren han har nå ligner mye på den han hadde før, desverre er den ikke like god. Gråfeltet passer liksom ikke inn, og navn i avatar er litt meningsløst. Når det er sagt er Lalands avatar av typen som tåler å ha det uten at det ser dårlig ut. Fargene er fine og går godt sammen, men de er litt mørke.

 

7/10.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...