Gå til innhold

Få avataren din vurdert!


Comprade

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker ikke helt hva du hadde før, Guybrush?

Uansett, morsomt å bruke Abe, husker godt jeg likte humoren i Abes Exodus. Ellers er det egentlig en litt kjedelig avatar uten ramme og noe særlig å skryte av. I mine øyne virker den og litt for lang i forhold til bredden, men det kan være at det bare er en liten optisk illusjon.

 

4/10

Lenke til kommentar

+

Skiller seg positivt ut ved å ikke være standard firkantet, samt virker levende/dynamisk siden figuren er på tur "ut" av ramma (noe den kunne ha gjort enda mer).

Fargene er behagelige, motivet er stilig.

Lett å plukke ut i mengden.

 

-

Åpenbart ikke selvlaget, hentet fra the Secret World-promo materiale elns

Avataren henger ikke naturlig sammen med nick (men mulig hagla kommer godt med når man skal være mod).

 

8/10

Lenke til kommentar

Nostalgic:

 

En ok avatar. Har med tiden lært å assosiere avataren med brukeren din, men dette skyldes nok i stor grad også at du har nicket skrevet i avataren. Kvaliteten på avataren er god, noe som trekker opp. Avataren er dog ikke helt kvadratisk, noe som hadde passet denne avataren godt. Rammen er også vanskelig å få øye på som følge av den mørke avataren. Fargene i avataren er dyster, men passer forsåvidt til motivet. Alt i alt en ganske ok avatar som ikke skiller seg positivt eller negativt ut. God kvalitet trekker litt opp.

 

6/10.

Lenke til kommentar

Jeg er vanligvis ikke noen fan av navn i avatarer, da jeg mener det er selveste definisjonen av overkill ettersom brukernavnet står rett over, men i dette tilfellet passet det. Jeg så den nye avataren din for første gang for noen minutter siden og fikk øyeblikkelig lyst på den. Fargene og stilen er upåklagelig midt i smørøyet av smaken min og bokstavene passer faktisk inn med resten av avataren, noe som pleier å være det største ankepunktet mitt mot navn i avatarer.

 

En flott avatar jeg håper du beholder lenge, lenge, lenge.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...