Gå til innhold

Få avataren din vurdert!


Comprade

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Liker hvordan bildet får med seg så mye på så liten plass :p Mario er aldri feil ^_^ 8/10

Min avatar er en redigering av dette bildet (ja, jeg har fått lov :)). 1984 er forøvrig en veldig god bok og særdeles aktuell. Kanskje jeg fjerner dottene i fremtiden, burde ikke være noe vanskelig.

Endret av Occi
Lenke til kommentar

Uten å ha som hensikt å utløse en debatt må jeg si at jeg har vanskeligheter med å sette ord på hva jeg synes om avataren din. Hva vil du høre? Gratulerer?

 

Gratulerer.

 

Ser ikke helt logikken bak reklamen, men du skal få et poeng for "glem aldri"-ånden.

 

1/10.

 

For nestemann; jeg skifter avatar i hytt og pine så du kan likesågodt trekke fra et poeng med en gang.

Lenke til kommentar

Okey, Stereotypisk bergenser.

 

Du har en vri på Android-logoen, noe som i og for seg er helt kurrant. Det er en kul logo, men med det FU-fjeset blir jeg litt usikker. Er "Androiden" i forbannelse over iOS?

 

Nei, det hele blir litt fjortis. Får vibber til Artige.no, og det er ikke helt bra.

 

Tenker jeg gir deg en 4/10 egentlig. :innocent:

Lenke til kommentar

Gal ape! Liker godt idéen, går ut ifra at det er deg som er avbildet. Bra størrelse, fin fargebruk og lett å huske.

 

10/10.

 

Prøver igjen jeg da. Det er et menneskehjerte med et kvittert elektrokardiogram som svirrer rundt. Er ikke storfan av rammer, men kanskje det mangler en fargeplett eller to?

 

Edit: Har utbedret. :)

Endret av Stereotypisk bergenser
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...