Gå til innhold

Få avataren din vurdert!


Comprade

Anbefalte innlegg

Texzi:

Avataren din er, om jeg ikke tar feil, et bilde av en stjerne i en døende fase. Husker jeg kom over haugevis av lignende bilder da jeg leste om hvite dverger i forbindelse med et fysikkprosjekt.

 

Jeg har alltid hatt en liten kjærlighet for det som er over oss, og synes avataren din er stilig, men den er på en måte ikke spesiell, så den får ikke full score.

 

8/10

 

 

Er også coveret til Pearl Jam's Binaural, som inneholder sangen; Nothing as it Seems, som er min favoritt :)

 

 

Gormers@

 

Sorry, du posta rett før meg^^

 

+ Bra motiv

+ Liker rammen, eller kanten

 

8/10

Endret av texzi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vaenas :

Liker HDR feelingen man får av avataren din, og selv om jeg for min del brukte litt tid (1-2sek) på å se hva det var (pga utsnittet) syns jeg det er en kul avatar!

 

+HDR

+"Dark"??

 

-Lyset som treffer øyet ser ikke naturlig ut, evt ser skyggene ut som om de er shoppa på.

 

 

9/10

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Gal_ape

 

Suveren kvalitet, spesielt utsnitt, korrekt oppløsning, ramme og flotte farger trekker veldig opp.

Er ingen fan av brukernavn i avatar, så det er det eneste som trekker ned.

 

9/10

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Bloodlines

 

En ganske mørk avatar uten ramme med et motiv jeg ikke aner hvor kommer fra.

Pluss for oppløsning, men den når allikevel ikke opp.

 

4/10

Lenke til kommentar

Snorre:

 

Alucard (tror jeg?) i klassisk positur. Fint utsnitt, klare farger, og høy nok oppløsning til at motivet er tydelig.

... Det hadde vært en smule hyklersk av meg å trekke for at den ikke utnytter maksgrensen på avatarer, men det frister likevel, særlig siden den er såpass ny.

 

8/10

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...