Gå til innhold

Nytt Elder Scrolls spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...

Det kan jo hende ettersom det også var fire år mellom Morrowind og Oblivion, men jeg har store (stoooore) mistanker, og håp, om at vi ikke får se dette på iallefall ett år. For det første ville dette være noe Bethesda ville ha sagt innen nå. Om spillet skulle komme ut i 2010 skulle man tro de hadde sagt noe om det lenge før nyttår i 2009.

 

For det andre er jeg rimelig sikker på at de har hatt, og er rimelig travle med Fallout enda og de har også et pågående prosjekt sammen med Splash Damage om å lage Brink. Rimelig opptate med andre ord.

 

Til slutt tror jeg også at The Elder Scrolls serien er noe de tar svært seriøst og som de ikke ønsker å ta noen sjanser med. Tror nok de rydder kalenderne sine for å gi dette spillet den utviklingen det trenger.

 

Men jeg kan jo alltids ta feil.

Lenke til kommentar

Tjaaa. Har på følelsen at det ikke kommer noe nytt tes i år. Spill i denne "klassen" pleier ikke akkurat å dukke opp "plutselig" uten noe særlig mindre enn et år med intervjuer, screens osv. Artikkelen er fra 2008 og mye kan ha forandret seg siden den gang. Men hadde vært gøy om det hadde dukket opp litt håndfast info, bilder osv før året er omme.

Lenke til kommentar

Må dere huske på at i tiden mellom Morrowind og Oblivion jobbet ikke Bethesda med noe annet storspill enn nettopp Oblivion. Bethesda har i den siste tiden vært travelt opptatt med produsjon og utvikling av Fallout 3, og det har sikkert hatt noe å si for tiden det tar å starte med utviklingen av TES 5.

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

Et MMO av TES-universet, tror jeg etter min menning ville ruinert den følelsen du får av TES - at du er unik på en eller annen måte. Det er deg og den fantastiske verdenen, liksom. Håper 100% på et TES:V uten noen onlinemuligheter. Selvfølgelig, den eneste onlinemuligeheten jeg kan forestille meg positiv til spillet kan være en liten co-op-del, kanskje, der du kan spille med toppen to venner. Man kunne gjort quests sammen osv, og man hadde på en måte stolt på vennene sine at de ikke hadde gått berserk og ødelagt hele spillmoroa for deg.

 

Men primært håper jeg på en 100% singleplayer-dreven TES:V-opplevelse. :)

Lenke til kommentar

Håper i så fall at Jeremy Soule skal stå bak musikken / soundtracket til TES V. Soundtracket til Oblivion er absolutt fantastisk. Jeg hører sjelden på "klassisk" musikk (altså, musikk uten vokal), men i det siste har jeg hørt mye på Oblivion sitt og Fable Is soundtrack (Russell Shaw, anbefales!).

 

Edit:

 

Hvilke forbedringer håper dere de kommer med i TES V i så fall? Jeg håper på:

  • Flere voice actors
  • Bedre facial animations
  • Flere guild-oppdrag (Thieves Guild- og Dark Brotherhood-oppdragene var by far det gøyeste med spillet)
  • At vaktene er mer realistiske (mange ganger jeg ble tatt for noe som vaktene overhodet ikke kunne ha vist om)

 

Egentlig bare nitpicking, TESIV var fantastisk på nesten alle måter!

Endret av rodrigues
Lenke til kommentar

Mye enig i de punktene du skriver Rodrigues, spesielt det med voice actors.

Vil ha flere karakterer som er viktig for spillet, gjerne de sosiale også, så ikke alt blir så likt.

Kan også ha mer variert dialog, hvor man kan få valg som har effekt på historien videre slik at ikke alt er rett frem.

 

Savner også valget mellom god og ond, kunne vært interessant å kunne velge side i et TES spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...