Gå til innhold

Nytt Elder Scrolls spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper virkelig det er Elder Scrolls V. Er det det så ber jeg om at de lager en bedre historie, og bedre quests enn i Oblivion. Gled dere til Nehrim: At Fates Edge slippes på engelsk. Utrolig god historie, og morsomme quests! Aldri kost meg så mye med Oblivion som jeg gjør når jeg spiller en Total Conversion som fjerner alt fra det!

 

Må bare si at jeg gleder meg veldig til Nehrim slippes med engelsk tale. Håper det bare ikke er lenge igjen :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Greit, folk med peiling på konvensjoner og ES fans samle rundt dette punktet. Takk, takk. Nu... om ikke på PAX, gjennom hvilke konvensjoner, events eller medier er det med størst sannsynlighet vi vil se en annonsering av Bethesdas nye tittel? I følge upcoming-cons er det veldig få, om ingen konvensjoner store nok til en annonsering av en slik juggernaut av en tittel som TES:V. Gameinformer fikk æren av å annonsere Oblivion i oktober bladet sitt i 2004 men spillblad bransjen har endret seg en del siden den gang. Noen med ideer?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Nå må faen meg Betesda få ut fingen og gi oss TES:V. Det har vært noen lange år.

*Sigh* er jo ikke annet enn mas -.-

Det er jo slikt mas fra fans som har blitt utålmodig, og "presser" utviklerene/utgiverene til å gi ut spillet alt for tidlig. Heller ekstra finpuss enn en haug med bugs.

 

Bare å smøre seg inn med tålmodighet, og la spillet bli gitt ut når det er ferdig, ikke når vi/utålmodige fans vil ha det!

Endret av Karken
Lenke til kommentar

Jeg tipper vi får høre mer om TES-planene når Brink og / eller Hunted er i butikkene.

Må ikke glemme at de også jobber med WET 2 for tiden. Så kanskje det vil ta litt lengre tid? I grunn ikke noen stor fan av TES spillene, men det kan være fordi jeg var ung da jeg spillte morrowind og at jeg aldri fikk spillt noe særlig av oblivion pga jeg mistet det. Kanskje jeg skal gi spillet en ny sjangs?

Lenke til kommentar

Med tanke på at SWG ble lansert nokså lenge før WoW åpnet opp og utvidet det potensielle MMO-markedet, var SWG en rasende suksess etter datidens standarder.

 

[Klipp masse god tekst og kloke ord]

 

Dette var det beste innlegget jeg har lest på gamer.no forumene på veldig veldig lenge.

Velskrevet post, med gode observasjoner og riktige konklusjoner.

Som om jeg skulle skrevet det selv, bare tidvis bedre.

Synd jeg ikke oppdaget den før etter 3 kvart år.

 

Jeg så en strandkrabbe idag..

 

Den som gir deg gull?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...