Gå til innhold

Nytt Elder Scrolls spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jeg ganske sikker på at ikke skjer ;) Håper ikke det skjer heller, egentlig. Uansett hvilken provins de velger blir den diger, Bethesda klarer det uansett. Daggerfall var i to provinser, Hammerfall og High Rock, men er allikvel sikkert 100 ganger større enn Oblivion, som kun har én, som i tillegg er nesten like stor som de to nevnte til sammen. Med andre ord, Daggerfall burde ikke være mer enn 2 ganger så stort som Oblivion. Men allikevel har det et av de største spillverdenene noen sinne.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar
Det er jeg ganske sikker på at ikke skjer ;) Håper ikke det skjer heller, egentlig. Uansett hvilken provins de velger blir den diger, Bethesda klarer det uansett. Daggerfall var i to provinser, Hammerfall og High Rock, men er allikvel sikkert 100 ganger større enn Oblivion, som kun har én, som i tillegg er nesten like stor som de to nevnte til sammen. Med andre ord, Daggerfall burde ikke være mer enn 2 ganger så stort som Oblivion. Men allikevel har det et av de største spillverdenene noen sinne.

 

Etter det jeg har lest prøvde de å lage Daggerfall på størrelse med storbritannia.

Men så hadde det en mengde bugs som matchet størrelsen.

Lenke til kommentar
Litt rotete sagt. For eksempel: TES V blir i Skyrim. Du vandrer gjennom gatene i Falkreath (en liten by i sør), og bestemmer deg for å gå inn i et vertshus for å varme deg litt, og kanskje bli over til neste dag. Mens du sitter stille for deg selv og drikker mjød, hører du en samtale mellom noen norder litt bortenfor som sakte blir mer og mer opphisset. Til slutt ender det med at den ene drar til den andre, og til slutt ender det opp med en svær bar-fight. Da kan du velge å stikke av, prøve å roe dem ned, tilkalle en vakt eller rett og slett bli med i kampen.

 

Om de får til slikt ville det vært utrolig gøy :D

Jeg har opplevd det av Bruma. Altså at bodyguarden til han gamlingen du dreper som et av de første questene i DB. Han satt i vertshuset og drakk. (Gamlingen hans var død...) Så plutselig ble han angrepet av merchanten i byen. Ender med at merchanten blir drept. Problemet med dette var at dette ikke var "planlagt" av spillet. Dermed ødela det for meg. Jeg kjøpte senere hus i Bruma, da jeg skulle kjøpe innredning førte quest markeren meg til en plass midt i byen der det ikke var noen folk. Det var plassen merchanten var blitt drept... Så det var ikke så kjekt. Men det skjer en del rare og tilfeldige ting i oblivion. Dessverre er det for bugs å regne, og det kan ødelegge spillet for deg, hindre deg i ledetråder til quests osv. Jeg har opplevd flere ganger at viktige personer for quests har blitt drept før jeg får gjort questet.

 

Håper personlig det blir skyrim. Det er egentlig bare basert på følelsen det var å spille gjennom Bloodmoon. En av mine desidert største spillopplevelser.

Lenke til kommentar
Morrowind er kun en øy, men Oblivion er i samme størrelse, til tross for at Cyrodiil er langt større enn Vvardenfell ...

 

Skjul
n-enc-tamr-map01.gif

Satser vi på at hele greia skal være med i neste spill? :rolleyes:

Vet at det (antageligvis) ikke kommer til å skje, men det hadde pokker meg vært EPIC(!).

Lenke til kommentar

Tror også at en provins er det beste når det gjelder story based. For kan fort bli slik at hele tamriel i et spill vil ødelegge litt av storyen, og ikke gi for stort omeråde å gå rundt på. Det passer bedre med det til et mmo, noe de har fastslått at de skulle prøve seg på. Men ingen bekymring her, for de vil fortsette å arbeide primært med singleplayer spillene deres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...