Gå til innhold

[innlegg.no] Få din signatur vurdert!


Comprade

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg likte faktisk signaturen din utrolig godt Error. Litt store bokstaver kanskje, og jeg ville sikkert valgt en litt mørkere gulfarge, men det får gå i en så enkelt bra signatur. Den er virkelig ikke et eneste gram tyngre enn den trenger og være. Det er bra. Det er veldig bra. Less is more minimal. That is why I love it.

 

Vurdering: 8/10

Lenke til kommentar

Laland:

 

+ Fin bruk av farger

+ Enkel

+ Informasjonsrik

 

Ville vært enda bedre om du fikk til at "Antall inlegg per dag" og "Lalanden på Twitter" sto på linje. Jeg vil heller ikke si at det er en "best signature ever" siden den ikke er så direkte, den virker kun som litt informasjon spredd rundt på en fin måte.

 

Men, misforstå meg rett, det er en god signatur;)

Endret av Error
Lenke til kommentar

Veldig rause med karakterer nå. Blir nesten som diverse spillanmeldersider dette!

 

Ellers, Lakus:

 

+ Veldig mye informasjon pakket godt ned i linker.

+ Greie farger. Kunne kanskje gjort "Lakuspakus er på Twitter - endelig?" linken i samme farge som 360?

+ Enkel

 

Greit oppsett, men det er litt mer på høyre enn på venstre side, noe som skaper en ubalanse i signaturen. De to "Gruppene" er heller ikke på linje med hverandre, og jeg synes det blir litt feil når de tre forskjellige linjene i høyre gruppe alle har forskjellig innrykk.

 

6/10 Men, hvis du fikser noen små enkle ting på signaturen vil den fort stige i karakterer for min del:)

Lenke til kommentar

Bare en liten ide. For å hjelpe folk å optimalisere signaturene sine kunne vi kanskje hatt en liten poll hvor spørsmålet var: Hva verdsetter du mest i en signatur?

 

- Oppsett (balanse osv)

- Enkelhet

- Farger

- Informasjon

- Sitat

- Tekststørrelse/teksttype

 

Det er jo ikke så viktig å ha en perfekt signatur at det gjør noe, så denne pollen er muligens unødvendig, men jeg ser ikke hvordan den kan gjøre noe skade:)

 

*Vurder Nostalgic!*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...