Gå til innhold

[innlegg.no] Få din signatur vurdert!


Comprade

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Litt kjedelig og "kompakt", men likevel informativ og med et sitat som fungerer.

Hvis jeg var deg ville jeg eksperimentert litt med farger, og prøvd å få litt mer luft (men samtidig ikke for mye. Er vel ikke så lett). 7/10

 

Edit: Jeg er ikke så fornøyd med min egen, men vil ha med informasjonen som står der. I "anmeldelsen" av min signatur hadde jeg satt pris på foreslag til endringer :)

Endret av Error
Lenke til kommentar

Takk for tilbakemeldingen, har nå endelig fikset mellomrommet jeg tenkte å ha der. La også inn litt farger, selv om jeg i utgangspunktet er svak motsander. Men det kan jo bli en vanesak.

 

Foreslår et mellomrom mellom LAN-linjene og sitatet (som er veldig godt) og litt andre skrifttyper, selv liker jeg de med litt "skarpe kanter". Ellers kan du jo prøve med en rødfarge som ligner den du har i avataren, men ikke på hele signaturen da det fort kan bli lett vel mye.

 

 

 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tallrekken han har der er kalt "Fibonacci-tallrekka" og er en av de mest kjente tallrekkene. Vil tro at den får en del oppmerksomhet nå for tiden pga. at Dan Brown refererer (etter en liten intern diskusjon i ASO kom vi frem til at dette ikke er en typo) til den i Da Vinci Koden. Så da vet du det :p

 

Så til din signatur. Det første du burde gjøre er å fikse på BB-koden, du har glemt en ] på slutten der. Jeg skjønner ikke helt sitatet, men det får nå være.

Ellers synes jeg at den kanskje er litt kjedelig, men samtidig er den enkel (noe som er bra).

Som en liten sluttkommentar tror jeg at en linje med luft teller som en linje, og da er du oppe i 5 stykk, men dette er jeg ikke helt sikker på.

 

6/10. Litt kjedelig og intetsigende (kan være fordi jeg ikke skjønte sitatet), men likevel enkel og god layout.

Lenke til kommentar

Flosshatt sin signatur er enkel og grei, og kanskje litt kjedelig. For meg er sitatet totalt ukjent, men selv om jeg ikke er noen stor fan av fantasy er det ikke så verst allikevel.

 

Men som nevnt, den mangler litt "liv" og også kanskje litt innhold, selv om jeg er usikker på hva som burde stå der i stedet.

 

6/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...