Gå til innhold

[innlegg.no] Få din signatur vurdert!


Comprade

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

+ Morsomt "sitat"

+ Fine farger, elsker oransje ;)

+ Enkel, men informasjonsrik (linker osv.)

 

- Jeg synes du burde holde deg til tre linjer, kanskje droppe "Spiller nå" eller"Spiller snart" linjen.

 

Jeg ville likevel ikke gitt signaturen din 10/10 hvis du rettet opp i minuset, fordi jeg føler at den mangler det lille ekstra. Men, den fortjener en god karakter. Derfor gir jeg deg 7/10

 

En ting til, jeg trykket på gamertag linken din, og jeg har bare en ting å si: Kan jeg få spillene dine hvis du dør? :p

Lenke til kommentar

Turboleif

+ Relevante nick (gamertags)

+ Morsom tekst

+ Stilrent og enkelt

 

- grønnfargen på gamertagen din.

 

Alt i alt en veldig fin signatur, ser ingen grunn til å endre noe annet enn den horrible grønnfargen du bruker. Det er utydelig sammen med forumets design, og du burde satse på en som er litt mørkere.

 

8/10

Lenke til kommentar

+ Nyttige linker + seriøs blogg

+Sitater

+ Farger (i det minste?)

 

- Litt tilfeldig fargevalg

- Kanskje litt rotete og planløst.

 

Review:

Du har en signatur som er veldig vanlig oppbygget med stoff på både right, left og center. Likevel føler jeg at signaturen din lider av å ha blitt utviklet i små doser av gangen. Jeg kan også se en del småpirk her. For eksempel så er det mellomrom mellom andre og tredje link, men det kommer helt ann på hvordan du har tenkt selv. Når du har left, right, center så foreslår jeg selv at for eksempel left går til linkene, center til sitater, og right til noe annet stuff. Fargevalget er forsåvidt greit. Ingen skrikende og "lyse lyse farger", men kanskje fargevalget ditt blir litt for random?

 

En gjennomsnittlig signatur

5/10

Lenke til kommentar

ErlendA:

+ Herlig fargebruk.

+ Fint oppsett.

 

- den "vent og se!"-greia ødelegger oppsettet og stjal mye oppmerksomhet.

- Det burde vært mellomrom på den nederste linja mellom de to linkene og den skillesaken.

- De to skillesakene på hver sin side av nederste linje burde også være røde, samt ha mellomrom før/etter teksten.

- Skillesaken til venstre er en del av linken, og har derfor en stripe under seg.

- Den øverste linjen ga meg ærlig talt fint lite, selv om jeg ble litt nysjerrig på hva du mente.

 

egentlig bare småpirk jeg har funnet fram her. Bra signatur, og om du retter på noen av småfeilene vil den neste være perfekt! :)

8/10

 

EDIT: Vaenas:

+ fine farger.

+ linker.

 

- symmetrien i fargene ble ikke helt 100 %. tenker da på gråfargen.

- Merkelige sitater som jeg ikke skjønner bæret av. Eller, det siste der skjønner jeg ikke bæret av.

- egentlig ikke et minus, men hvorfor har du hoppa over 1. linje?

- Det på venstre er ikke helt venstrestilt. I det minste gjør det samme innhoppet med det som står på høyresiden.

 

Signaturen din ga meg fint lite, men i det minste var den greit pen å se på.

 

5/10

Endret av Comprade
Lenke til kommentar
EDIT: Vaenas:

+ fine farger.

+ linker.

 

- symmetrien i fargene ble ikke helt 100 %. tenker da på gråfargen.

- Merkelige sitater som jeg ikke skjønner bæret av. Eller, det siste der skjønner jeg ikke bæret av.

- egentlig ikke et minus, men hvorfor har du hoppa over 1. linje?

- Det på venstre er ikke helt venstrestilt. I det minste gjør det samme innhoppet med det som står på høyresiden.

 

Signaturen din ga meg fint lite, men i det minste var den greit pen å se på.

 

5/10

 

Ta den over meg.

 

Du må nesten lese i SO tråden for å skjønne sitatene, de er på en måte litt intern sitater. Og det med grå fargen så skjønner jeg hva du mener skal fikses, de to andre punktene sier jeg bare hææ til.

Lenke til kommentar

Sorry, det tredje punktet mitt var en feil fra min side. Da får du nesten få 6/10 da :p

 

Med det siste mente jeg at dette: ""Uten Vaenas er jeg en rose uten vann." - Iharal3

Ubuntu Cola" ikke er helt venstrestilt, mens dette:"Ehtram - "Men du kan gjerne ta sitatet til iharal3 og putte mitt navn bak"

Blogg" er helt ut mot høyre. om det på venstresiden er litt nærmere mot midten burde vel det på høyresiden være det samme?

 

VURDER MEG

Lenke til kommentar
Sorry, det tredje punktet mitt var en feil fra min side. Da får du nesten få 6/10 da :p

 

Med det siste mente jeg at dette: ""Uten Vaenas er jeg en rose uten vann." - Iharal3

Ubuntu Cola" ikke er helt venstrestilt, mens dette:"Ehtram - "Men du kan gjerne ta sitatet til iharal3 og putte mitt navn bak"

Blogg" er helt ut mot høyre. om det på venstresiden er litt nærmere mot midten burde vel det på høyresiden være det samme?

 

VURDER MEG

 

Er dem ikke på lik linje da? Hos meg ser det slik ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...