Gå til innhold

[innlegg.no] Få din signatur vurdert!


Comprade

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitatet er fra Drizzt do urden, alle som har spilt baldurs gate eller bare intressert seg for fantasy burde vite det, shame on you =)!

Derimot ser at jeg kan forandre fargen på gametaggen, takk for den inputten :D

 

Subjektivt så liker jeg ikke fullstendig midtstilte signaturer. Skuffende også at du har brukt samme skrift på all teksten, den røde fargen ser også litt billig ut, skal ikke mye til for og forandre det prøv med litt mer svart/ mørk farge, dersom du skal beholde fargen på den andre skriften (dette blir også bare værre av at understrekene har en egen svartfarge, enten gjør denne rød eller mørke grå som den andre). "Seperatoren" mellom gametagen din osv, likte jeg ikke den er veldig skarp og firkantet kontra den andre skriften din som ikke har seriffer noe som gjør den mykt og rund (ser ikke at det er pga kontrast som du kansje har brukt som et virkemiddel). Dette burde ha fått med deg i timene :p!

Liker konturen på formen som teksten danner, og også at spiller snart står før spiller nå. Signaturen i motsettning til min er noe alle kan forstå og det er bra.

 

4/10

 

En fellow medier og kommunikasjon elev fortjener en ordentlig analyse :p

Lenke til kommentar

- Sitatet er litt.. Anonymt og merkelig for oss som ikke har hørt det før. Hvis du har spilt Baldur's gate derimot så er sikkert de to setningene kule.

- Som Comprade sa, fargene er ikke så fine synes jeg. Rødbrun er ikke en så veldig, ja, hva skal jeg si - Fin farge. Likevel er det en ting jeg liker med den fargen, som du burde huske på når du eventuelt skifter er at den ikke skjærer i øynene.

+ Sitatet er kanskje litt i lengste laget, men ellers er signaturen veldig enkel og ryddig. Den gir også godt med informasjon.

 

5/10

Skift fargene og muligens vurder å bytte sitatet og signaturen vil stige flere poeng!

Lenke til kommentar

Du har lagt til litt siden forrige gang, og oppsettet er ganske behagelig og kompakt, selv om det får med en del informasjon + at det meste er clickable. Fargebruken er også grei.

Innholdsmessig er det ikke så mye mindblowing awesomeness (som f. eks et sitat), med det er fortsatt bra.

- fordi du fortsatt har en note ved siden av xbox live informasjonstråd, uten at den linker til noe spesielt. :angry:

 

Blir en sterk 8/10 igjen, fordi den mangler det lille ekstra :)

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

+ Ryddig og fint oppsett

+ Perfekt skriftstørrelse, ikke for stor, ikke for liten

+ Sitater

+ Jordnære og ikke skjærende farger

 

- Data informasjon eller data "skryt"

 

8/10

Nå er vel jeg egentlig ikke kvalifisert til å vurdere en signatur da siden min er tørrkjedelig atm

Endret av Shoberg
Lenke til kommentar

Shoberg:

+ bortsett fra første linja var det kort, grei og ikke minst relevant info.

+ Igjen, bortsett fra første linja, var det et logisk og fint oppsett.

+ Kjekt med link til XBL-profilen din.

- Særdeles lite fine farger

- Første linjen er noe unødvendig (selv om jeg er enig med påstanden :love: )

 

EDIT: glemte karakter :p

7/10. Endre litt på fargene så får du raskt 9-10 fra meg :)

Endret av Comprade
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...