Gå til innhold

Resident Evil-demo tar av


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Resident Evil 5 er et konge spill men med kontroller som føles ut som du har tatt på deg en fat suit som du såvit klarer å bevege deg i....og på toppen av det hele med en dildo opp i ræva for virkelig å fucke det hele totalt til.

 

Slik føles det å spille Resident Evil 5, med andre ord ikke noe særlig altså.....

 

Håper Capcom leser hva folk mener om dems nye spill på nettet da folk flest virkelig ikke liker spillet slik demoen er. Hvis ikke så lyser det epic failiure for Capcom.

Som jeg har nevnt tidligere bare bytt kontroll type til C eller E, da får du kontrollen fra RE 4 også tar du aiming-speed til 10 (very fast).

Lenke til kommentar

Spilte demoen på Xbox 360, flott grafikk og virker lovende. Men er enig i at kontrollen er svak, men likevel har det alltid vært litt spesiell kontroll i RE serien.

Men i 2009, så burde nok den vært litt bedre enn dette. Likevel kommer det ikke til å ødelegge noe for min opplevelse av spillet, da jeg blir vant til kontrollen

etterhvert. Det er bare en vanesak :)

Lenke til kommentar

Hvor skal man begynne? Har nærmest drømt vått om RE5 over lengre tid, og i dag var det på tide å få uhyggen og frysningene på ny. Med tanke på at det er -11 ute og mildt sagt kaldt inne, så skulle ikke det være ett problem. Akk nei!

Demoen var for kort til å komme i stemning, og det jeg fikk spille imponerte ikke vanvittig heller. Kontrollene var på grensen til ubrukelige og jeg har vel ikke vært så skuffet siden jeg i forfjor fant ut at pinnestyrt fyrverki skulle bli forbudt.

Skal gi hele spillet en sjanse, rett og slett fordi det er Resident Evil, men forhåpningene mine er labre!

Lenke til kommentar

Ble svært skuffet over demoen, manglende alternativer til å velge synsvinkel, elendige kontroller og ensformig gameplay..

 

Jeg savner den gleden jeg hadde da jeg spilte Resident Evil 1-3.. Savner muligheten til å utforske hyller å skap, kister til å lagre våpen og gjenstander.. Nei, Capcom må lete nærmere de første spillene etter inspirasjon for å kunne fenge meg med en ny Resident Evil..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...