Gå til innhold

Resident Evil-demo tar av


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sitti og spilt demoen i litt over en time nå,og må si jeg er storfornøyd! :D At dere klager på styring og synsvinkler er faktisk veldig overaskende,

for dette var noe av det jeg syns var noe av det beste. Det skal dog sies at default instillingene på styringa var helt bak mål,men med opsett B syns

jeg det gikk smertefritt. Fikk meg litt av en overaskelse når jeg skulle ta opp inventoryen midt i klyngene med folk for å lete frem hagla i ro og mak

når jeg innser at:"hei,tiden fortsetter å gå jo!" :lol:

 

Alt i alt ser det ut til å bli et kongespill i mine øyne. Vet om én som kommer til å stå utenfor Gamestop og vente 13. Mars :rolleyes:

Lenke til kommentar

Det er faktisk ganske så fett når man får satt opp kontrollene skikkelig, flott at det er såpass mange oppsett å velge mellom. :) Inventoryet er noe jeg må venne meg til, litt stress å skifte våpen midt i en kamp men det er vel meningen at man skal passe på å planlegge litt i forkant? Uansett, en ting jeg benyttet meg mye av i tidligere RE spill var å åpne inventyory og få en liten pause når det ble for varmt. Oh well. :lol:

Men er det noen som vet om man har ho Sheeva-dama på slep gjennom hele spillet? Så lenge AI'en fungerer så er det jo ikke noe stort problem men det er få ting som er mer frustrerende enn å være barnevakt for teit AI.. :unsure:

Lenke til kommentar
Kommer dette til pc?

 

Ja, men du kan ikke bruke både mus og tastatur samtidig!

 

(Det var forresten en spøk som dukket opp fordi jeg har blitt så utrolig skuffet etter å ha testet demoen til et spill jeg har gledet meg til leeeeeenge)

 

Spoek at det kommer til pc eller at du ikke kan bruke mus og tastatur samtidig? At det kommer til PC :p

Etter det jeg har klart aa grave frem er dette konsolleksklusivt - haaper jeg tar feil...

Endret av Maypenray
Lenke til kommentar
Men er det noen som vet om man har ho Sheeva-dama på slep gjennom hele spillet? Så lenge AI'en fungerer så er det jo ikke noe stort problem men det er få ting som er mer frustrerende enn å være barnevakt for teit AI.. :unsure:

 

Det har du ja, det som var litt av poenget. Partneren er mitt minste problem med spillet for å si det sånn ;)

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar
Resident Evil 5 er et konge spill men med kontroller som føles ut som du har tatt på deg en fat suit som du såvit klarer å bevege deg i....og på toppen av det hele med en dildo opp i ræva for virkelig å fucke det hele totalt til.

 

Slik føles det å spille Resident Evil 5, med andre ord ikke noe særlig altså.....

 

Håper Capcom leser hva folk mener om dems nye spill på nettet da folk flest virkelig ikke liker spillet slik demoen er. Hvis ikke så lyser det epic failiure for Capcom.

 

Fint å se at noen har samme mening som meg. Jeg synes RE5-demoen var en trist affære.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...