Joananas Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Skal til Ekeberghallen 20. mars for å se symfonien! (Billettservice: http://www.billettservice.no/html/artist.h...O+GAME+SYMPHONY) Tror dette kan bli utrolig morsomt! Noen andre som skal ta turen?
Foertito Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Skal dit i år også, blir storveis. Forhåpentligvis bedre lyd også (for ikke å nevne lokaler, litt trist med lagerhus).
Shicca Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Gleder meg som en unge til dette. Blir spesielt, uten tvil
ShampooMacTavish Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Skulle ønske jeg kunne dra dit, men skal på ferie. Har egentlig lyst til å droppe den, skal prøve å få det med meg neste år, hvertfall.
zell_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 hypp på å dra, men tviler jeg får det til Hadde vært sinnsykt artig!
xXZorroZorXx Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Har veldig lyst til å dra selv, men er nok for langt å reise desverre. :/
Bloodaxe sl5p Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Hadde veldig lyst til å dra ifjor og har fortsatt veldig lyst til å dra i år, men det er dessverre alt for langt unna
Stream Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Ekeberghallen? Hva slags lokale er det? (nei, jeg er ikke spesielt godt kjent i Oslo)
Joananas Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Skrevet 3. februar 2009 Idrettshall... Wikipedia. Oi.. Var populært å spille der på 70- og 80-tallet må jeg si! Imponerende
zeox Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Hadde veldig lyst til å dra ifjor og har fortsatt veldig lyst til å dra i år, men det er dessverre alt for langt unna har samme problemet. det var vanvittig bra i fjor. håper dere som skal dit i år får det minst like fint! var det ikke snakk om en dvd release av fjorårets konsert? eller er jeg helt på bærtur her?
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Har veeeldig lyst, men billett fra Bergen -> Oslo (fly) er ikke akkurat gratis.
Erik Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Skal med Laland, ser på fire fine billetter akkurat nå (obs. det var vist AC/DC billettene). Der var de, gleder meg!
Dunedain Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Skulle gjerne gått, men skal gå ned den røde løperen på en premiere den kvelden Får håpe de kommer igjen til neste år.
Laland Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Skal med Laland, ser på fire fine billetter akkurat nå (obs. det var vist AC/DC billettene).Der var de, gleder meg! Hvilke plasser var det vi fikk, igjen? Kanskje vi havner ved noen herfra!
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Det er urettferdig. Jeg og vil ha (inkl. flybilletter) Kom igjen, være litt buddy-buddy her nå da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå